14.3 C
Amposta

Èxit de la campanya “Joguines solidàries” d’Imagina Ràdio que recapta mig miler de joguines

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -

La campanya “Joguines solidàries” d’Imagina Ràdio ha recollit en tres setmanes, del 24 de novembre al 16 de desembre, 500 joguines per als nens i les nenes de les famílies més vulnerables de la ciutat. Aquesta xifra és més de cinc vegades superior a la de l’any passat, segons ha detallat Imma Beneyto, directora comercial d’Imagina Ràdio i impulsora de la campanya que, enguany ha rebut la col·laboració de Càritas Tortosa i l’Ajuntament de Tortosa.

Càritas Tortosa ja va explicar en la presentació que “és molt important que tots els nens i totes les nenes de Tortosa puguin estrenar una joguina i que era molt important focalitzar-nos en la joguina nova”. Des de l’entitat han agraït molt la iniciativa de la joguina solidària, nova, ja que per a ells és molt important l’ajuda “digna”. L’any passat Càritas Tortosa va entregar joguines a 121 famílies, és a dir, a un total de 305 nens i nenes, però enguany el nombre de famílies vulnerables ha augmentat i els nens i nenes poden ascendir fins a més de 450. “Podem afirmar que tots els nens i totes les nenes de Tortosa estrenaran una joguina nova aquest Nadal”, ha dit Beneyto.

Aquesta elevada recaptació no hauria estat possible sense la col·laboració dels punts de recollida: Padel Colors, Mercat de Tortosa, Decathlon Tortosa, BonPreu Esclat Tortosa, Càritas Tortosa i els estudis d’Imagina Ràdio. Però tampoc sense les altres empreses que s’hi han sumat amb aportacions o altres col·laboracions. Cartó Delta va cedir les caixes de forma gratuïta, les quals es van empapelar en forma de regal per als punts de recollida; Gràfics va fer la cartelleria i els roll-ups sense cap cost; Gasco Joguines va ser la primera empresa a entregar una cistella plena de joguines; Armagedon Tours i Sando Clementine també van donar una gran cistella; els membres de l’Associació empresarial BNI Terres de l’Ebre també van fer entrega de joguines; i el Setmanari L’EBRE ha dut a terme de forma gratuïta la cobertura informativa i la publicitat de la campanya.

Finalment, Beneyto, a part d’agrair totes aquestes col·laboracions, també ha volgut fer una menció especial a tots els particulars i empreses que han ajudat que la iniciativa hagi estat tot un èxit.

Redacció – Ll. S.

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -