14.3 C
Amposta

L’univers de mirades i emocions de J. Balada arriba a la Galera

L’acte inaugural tindrà lloc el diumenge 9 de març a les 11.00 h al Museu Terracota. L’exposició es podrà visitar en l’horari habitual del museu

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -

La Sala 2 del Centre d’Interpretació de la Terrissa de la Galera (Terracota) acollirà, del 8 de març al 20 d’abril, una exposició de pintura a l’oli de J. Balada, artista autodidacta nascut a la Sénia i resident a Jesús.

Balada, que ha exposat la seva obra en diverses ciutats com Barcelona, Castelló, Morella i la Ràpita, treballa una pintura figurativa que reflecteix paisatges, marines, natures mortes i figures humanes. Destaca per la seva capacitat de transmetre emocions a través de les mirades i l’ús magistral del color i la llum.

L’acte inaugural tindrà lloc el diumenge 9 de març a les 11.00 h al Museu Terracota. L’exposició es podrà visitar en l’horari habitual del museu:

  • Dimecres a divendres: 9.30 h – 13.30 h
  • Dissabtes, diumenges i festius: 12.00 h – 14.00 h

Per a més informació i visites concertades: terracota@galera.cat o al telèfon 977 71 83 39

Cartell de l’exposició de pintura a l’oli de J. Balada al Centre d’Interpretació de la Terrissa de la Galera.

Redacció L.P.

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -