14.3 C
Amposta

L’Eufònic i el Deltebre Dansa entre les propostes culturals subvencionades per la Diputació

Un total de 142 propostes culturals reben ajuts de la Diputació de Tarragona per valor d’1,6 milions d'euros

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Un total de 142 propostes culturals reben ajuts de la Diputació de Tarragona per valor d’1,6 M€, entre elles, el Festival Eufònic de les Terres de l’Ebre (que té lloc en diversos municipis de les comarques de l’Ebre) i el Festival Deltebre Dansa.

Els ajuts s’han concedit tant a activitats estratègiques i d’alt impacte econòmic com a activitats considerades d’interès públic realitzades a la demarcació durant el 2024 (festivals, presentacions, mostres, jornades o cicles). També s’han concedit a circuits o gires d’espectacles en viu, de música i de projectes visuals i audiovisuals que tinguin lloc entre el 2024 i el juny del 2025. I finalment, a produccions artístiques i culturals com discos, exposicions, publicacions, espectacles, audiovisuals, etc. En aquest darrer cas, les produccions s’havien d’iniciar el 2024 i podien finalitzar al juny del 2025.

L’import màxim que s’ha concedit a cada sol·licitant és de 25.000 € en el cas d’activitats estratègiques i d’alt impacte econòmic, de 18.000 € en el cas d’activitats d’interès públic, de 20.000 € en el cas de circuits o gires i de 10.000 € en el cas de produccions.

Les subvencions de la Diputació de Tarragona per a microempreses i professionals autònoms de la demarcació pertanyents al sector cultural formen part de les múltiples iniciatives de suport que la institució presta a aquest àmbit d’activitat amb l’objectiu de contribuir a consolidar i fer créixer el sector.

Redacció

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -