El conseller d’Interior, Joan Ignasi Elena, confia que quan decaiguin les restriccions a l’oci nocturn serà més fàcil evitar que es produeixin macrobotellots com el de la UAB de la matinada de divendres a dissabte passat. Amb tot, el conseller apunta que encara no està la situació sanitària i de control de la pandèmia de la Covid-19 com per a permetre aquesta reobertura i que la restricció continuarà «fins que les dades sanitàries, que van millorant, apuntin que es possible tornar a l’obertura». «Ens agradaria que es fes, però quan sigui possible perquè no fem més mal que bé», ha dit en declaracions a TV3, tot afegint que «quan es pugui obrir des del punt de vista sanitari ajudarà i facilitarà la gestió» dels botellots.
ACN


