14.3 C
Amposta

Entra en funcionament l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -

S’ha iniciat amb la gestió de cita prèvia per a Padró i estadística, Registre i Acollida i immigració i s’anirà ampliant progressivament a altres serveis. “Des del dia que vam assumir el govern municipal ens ha preocupat millorar de forma progressiva el funcionament intern de l’Ajuntament amb l’únic objectiu d’oferir la millor atenció a la ciutadania; ara fem un pas més endavant posant en marxa l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC)”. Són paraules de l’alcalde d’Amposta, Adam Tomàs, per explicar l’entrada en funcionament de l’OAC als baixos de l’Ajuntament. De moment, s’ha iniciat amb dos serveis, el de cita prèvia i el de gestor de cues per alguns tràmits concrets de l’Ajuntament; uns serveis que s’aniran estenent a altres tràmits municipals.

Pel que fa a la cita prèvia, es pot sol·licitar per als serveis de registre general, acollida i immigració i padró i estadística des de la pàgina web amposta.cat/citaprevia o bé al mateix ajuntament, a la planta baixa. “Això permetrà reduir el temps d’espera en l’atenció ciutadana”, afegeix l’alcalde, “i esperem anar-ho ampliant de forma progressiva a altres tràmits amb el personal tècnic municipal i les regidores i regidors de l’Ajuntament.”

Amb la voluntat d’ordenar l’atenció ciutadana, a la planta baixa de l’edifici consistorial s’ha habilitat també un servei de gestió de cues que a través d’un dispensador de tiquets dona el torn d’atenció per als serveis de padró i estadística, registre de parelles de fet i sol·licitud de matrimoni i/o bateig civil; servei d’acollida i immigració, revisió de fe de vida, targeta d’aparcament per a persones discapacitades i carnet de bus, registre d’associacions municipals i registre d’entrada.

Redacció – J. V. G.

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -