“Som nens de poble” és el nom d’un anunci en format de videoclip de Fins la lluna, una botiga de roba infantil de Flix (Ribera d’Ebre) que es va fer viral a finals de desembre gràcies, sobretot, a la seua difusió a través de TV3. El vídeo acumula a YouTube més de 17.000 visualitzacions.
El primer programa que va fer públic aquest videoclip va ser el programa d’humor de TV3 capitanejat per Joel Díaz, el Zona Franca. El programa va respondre amb una versió rapejada anomenada “Som nens de Barna” i des de Flix se li va retornar la resposta amb un altre audiovisual, que podeu veure continuació.
Bon dia? Cadascú té el BEEF que es pot permetre: el del #ZonaFrancaTV3 amb uns nens petits de #Flix. 🤦🏻♀️ Per cert, avui tornen els LOLS a les 00:25 h a @tv3cat amb @joeldiazbrah, @massanagranaire, @mirmalloret, @kikegdelariva i la música de @LaMercaBanda. NO t’ho perdis! 😈 pic.twitter.com/P5iDWGLLZE
— Zona Franca (@ZonaFrancaTV3) December 27, 2022
El Zona Franca ha volgut “posar pau” aquesta passada mitjanit reconciliant-se amb els nens de Flix. Ho ha fet des de l’humor aprofitant la “rivalitat” que hi ha entre els pobles de Flix i Ascó. Podeu veure el moment aquí:
És moment de reconciliar-nos amb els nens de #Flix 🙏🏻 i l’única manera que sabem fer-ho al #ZonaFrancaTV3 és atacant i insultant als seus veïns d’#Ascó. 👇🏻
▶️ https://t.co/n8nKmpZPwT 🔴 pic.twitter.com/X6vneum700
— Zona Franca (@ZonaFrancaTV3) January 9, 2023
Redacció – T. R.