14.3 C
Amposta

“Catalunya és casa teva”, nova campanya per potenciar el turisme de proximitat

La presidenta del Patronat de Turisme de la Diputació, Meritxell Roigé, ha subratllat que “les Terres de l’Ebre destaquen pels seus valors naturals i paisatgístics que l’han fet mereixedora de la declaració com a reserva de la biosfera per la UNESCO”

El més vist

La Regió Sanitària Terres de l’Ebre podria encapçalar el desconfinament a Catalunya

El ministeri de Sanitat nega que hagi acceptat la petició de la consellera de Salut, Alba Vergés, perquè Catalunya utilitzi les regions sanitàries i...

La recollida de cirera comença a la Ribera d’Ebre amb millors previsions que l’any passat

La recollida de la cirera, que obre la campanya de la fruita dolça a la Ribera d'Ebre, ha començat amb retard per les pluges...

La Regió Sanitària de les Terres de l’Ebre és la menys afectada pel coronavirus de tot Catalunya

Les Terres de l'Ebre són la regió menys afectada pel coronavirus de tot Catalunya. La baixa densitat de població ha beneficiat el territori ebrenc...

L’ICS Terres de l’Ebre crea una Unitat domiciliària per recollir mostres per a PCR

La Gerència Territorial de l’ICS a les Terres de l’Ebre, arran de la COVID-19, ha constituït la Unitat de Recollida de Mostres, integrada per...
- Advertisement -
- Advertisement -

Sota el lema Catalunya és casa teva, el proper 19 de juny es posarà en marxa una nova campanya de promoció que vol presentar la destinació catalana com a una opció turística propera, de qualitat, i amb una identitat pròpia que la fa singular. Es tracta d’una campanya enfocada, en una primera onada, al turisme de proximitat (català, estatal i internacional) que tindrà continuïtat de cara a la tardor per potenciar el mercat internacional més llunyà que no forma part d’aquesta primera corona de proximitat. La campanya compta amb dos anuncis específics per a les marques turístiques que gestiona el Patronat de Turisme de la Diputació, Terres de l’Ebre, i Costa Daurada.

El president de la Generalitat, Quim torra, ha presidit l’acte de presentació, que s’ha realitzat simultàneament des del Palau de la Generalitat, les diputacions de Tarragona, Barcelona, Girona i Lleida, Turisme de Barcelona i la Val d’Aran. Conduït pel periodista Xavier Graset, que ha ha estat l’encarregat de donar veu a tots els participants d’aquesta campanya. La presentació, amb connexions a les diferents demarcacions, ha comptat amb la participació, a més del president Torra, la consellera Chacón i el director de l’ACT, David Font, de la presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, que ha destacat “la importància de sumar esforços per encarar la crisi econòmica i social que ens deixa aquesta pandèmia i que afectarà molt directament el sector turístic, cal treballar per reactivar el turisme i garantir l’ocupació de totes les famílies i empreses que en vieun a les nostres comarques”. En aquest sentit la presidenta del Patronat de Turisme de la Diputació, Meritxell Roigé que ha subratllat els valors que identifiquen el nostre territori: “la Costa Daurada és exponent per excel·lència del turisme familiar i de qualitat, i les Terres de l’Ebre destaquen pels seus valors naturals i paisatgístics que l’han fet mereixedora de la declaració com a reserva de la biosfera per la UNESCO”.

També hi han participat el vicepresident primer de la Diputació de Barcelona, Jaume Collboni, del president de la Diputació de Girona, Miquel Noguer, e la vicepresidenta del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, Rosa Pujol, el conselher de Torisme de Val d’Aran, Juan Antonio Serrano, i el president de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, Ricard Font.

Turisme de proximitat:  Catalunya és casa teva

La campanya presentada avui es basa en un concepte que Turisme de Catalunya ja ha fet servir en altres ocasions però que, ara més que mai, pren tot el seu sentit: Catalunya és casa teva. Un eslògan que transmet, amb senzillesa i claredat, els missatges que es volen comunicar: ara és el moment de moure’ns per Catalunya i gaudir d’ella amb els cinc sentits. La campanya es podrà veure a través de diferents canals, amb  peces genèriques i altres d’específiques per àrees geogràfiques i amb multitud d’imatges que representen els atractius de tot el territori, la seva enorme diversitat i totes aquelles emocions que transmet.

En total s’invertiran més de 7,4 milions d’euros en campanyes, una xifra molt important i que es necessària per fer costat a un dels sector més castigats pels efectes de la COVID-19. Catalunya necessita reactivar el sector turístic per evitar, així, el tancament de moltes petites i mitjanes empreses. El sector turístic cátala necesita el suport de les administracions publiques i per aquest motiu és important la suma d’esforços i una estretègia comunicativa de conjunt.

El Patronat de Turisme aporta 195.000 € a la campanya, amb insercions en mitjans televisius i online  amb l’objectiu d’aconseguir més de 54 milions d’impactes. La campanya es durà a terme en dos períodes que s’allargaran fins al setembre.

Redacció – LL. S.

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

- Anunci -

Actualitat

Rècord de rècords en una recaptació d’aliments a Jesús

El poble de Jesús va tancar ahir el seu cap de setmana "Ànims i avant", amb una programació senzilla que pretenia fer el seu...

L’ACA destinarà 900.000 euros per a la prevenció i reparació de danys a les conques de l’Ebre i el Xúquer

L'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) ha aprovat aquest dijous les bases d'una nova línia d'ajuts per a la prevenció i reparació de danys en...

L’Ampolla rep el distintiu de Viles Marineres de l’Agència Catalana de Turisme

L’Agència Catalana de Turisme (ACT), del Departament d’Empresa i Coneixement, ha atorgat tres nous distintius de la marca Barris i Viles Marineres, adreçada a...

La Diputació crea nous ajuts per a autònoms i microempreses culturals per pal·liar els efectes de la Covid-19

Amb l'objectiu de mitigar els efectes de la pandèmia de Covid-19 en el sector de la cultura, la Diputació de Tarragona destinarà, per primer...

El Govern activa un pla de 3,3 MEUR per ajudar els sectors marítims a superar la crisi de la Covid-19

La consellera d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Teresa Jordà, ha presentat aquest dijous des de Sant Carles de la Ràpita (Montsià) el pla de...
- Anunci -
- Anunci -