Tortosa destina 60.000 euros a ajuts a l’habitatge per evitar situacions de risc residencial

Les persones propietàries d’un habitatge habitual que compleixin els requisits podran sol·licitar els ajuts, de fins a 300 €, a partir del 23 de setembre

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

L’Ajuntament de Tortosa ha publicat la convocatòria de la nova línia d’ajuts a l’habitatge per a l’exercici 2026, destinada a persones propietàries que es trobin en situació de vulnerabilitat socioeconòmica. El consistori hi destina 60.000 euros i preveu concedir fins a 200 ajuts de 300 euros.

Les sol·licituds es podran presentar a partir del 23 de setembre mitjançant el registre del model d’instància específic per a aquest tràmit. Els ajuts, en règim de concurrència no competitiva, estan pensats per contribuir a cobrir despeses generals de l’habitatge habitual i reduir l’impacte econòmic de les càrregues associades.

L’objectiu és facilitar que persones propietàries amb dificultats econòmiques puguin mantenir el seu habitatge habitual i evitar que l’hagin d’abandonar per una situació de risc d’exclusió residencial.

Entre els requisits per accedir-hi hi ha estar empadronat al domicili, ser titular del dret de propietat de l’habitatge habitual, que aquest tingui un valor cadastral inferior als 25.000 euros i complir els límits d’ingressos establerts a les bases reguladores. També cal estar al corrent de les obligacions tributàries i no disposar d’un altre immoble de caràcter urbà en propietat.

Roger Franquet

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -