14.3 C
Amposta

TAIGA adquireix el Càmping de l’Ampolla sota una nova aposta més innovadora, sostenible i de qualitat

Per a aquesta primera temporada sota la nova marca, TAIGA Delta de l’Ebre té la previsió d’assolir un volum d’ocupació de 100.000 clients

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -

TAIGA dona nom a la marca i al grup gestor dels establiments que conformen la seva oferta actual de Campings Resort a Espanya. La companyia deu el seu origen a un grup
d’empresaris amb gran bagatge i experiència en el sector del càmping que, des del 2019, es troba immers en la transformació del mercat. La marca TAIGA neix aquest 2024 com a resultat d’aquest procés d’innovació i professionalització de l’operativa, amb la voluntat de liderar la gestió de Campings Resort a la península Ibèrica. A la presentació van assistir, Borja de la Rica i Agustín Medina, promotors i socis directius de TAIGA; Eduard Casajuana, director d’operacions del grup TAIGA Resorts i Campings; Francesc Arasa, alcalde l’Ampolla; i Noelia González, directora del TAIGA Delta de l’Ebre.

D’esquerra a dreta, Borja de la Rica, Francesc Arasa, Agustín Medina, Noelia González i Eduard Casajuana.

Actualment, compta amb 5 instal·lacions repartides per la península, i a Catalunya han decidit iniciar-se a l’Ampolla. Per a aquesta primera temporada sota la nova marca, TAIGA Delta de l’Ebre té previsió d’assolir un volum d’ocupació de 100.000 clients. Eduard Casajuana, director d’operacions del grup TAIGA Resorts i Campings ens explicava que van adquirir el càmping de l’Ampolla fa un any per tal de fer-li una “transformació completa“. El grup es caracteritza per tenir unes instal·lacions que es mimetitzen amb l’entorn, i en el cas de la ubicació del càmping de l’Ampolla, situat a primera línia de platja, ha posat d’exemple que els camins que et porten d’un allotjament a un altre, són de sauló compactat. Casajuana també ha explicat que per a ells a l’hora de dissenyar les instal·lacions és molt important l’experiència viscuda final del client, i per tant crear records “intangibles“.

Eduard Casajuana, director d’operacions del grup TAIGA Resorts i Campings
Imatge del TAIGA Delta de l’Ebre.

Pel que respecta a la transformació del passeig marítim de l’Ampolla que hi ha prevista, Casajoana va afirmar que “estan encantats”, ja que ho veuen com la solució “més bona“. L’alcalde de l’Ampolla, Francesc Arasa també es va pronunciar sobre aquest tema, afirmant que aquesta renaturalització del passeig connectarà més fàcilment amb la línia que treballa el càmping sota estàndards de mantindre’s dins d’un entorn naturalitzat. Finalment, Arasa va assegurar que aquestes noves instal·lacions ben segur que dotaran l’Ampolla amb un plus de qualitat, en línia amb el turisme que aspiren a consolidar.

Francesc Arasa, alcalde de l’Ampolla

Instal·lacions i activitats

El TAIGA Delta de l’Ebre està dotat d’una cinquantena de mòduls, amb terrasses davant del mar, i a més hi ha una vintena d’allotjaments a la zona “Glamping“. Aquesta asseguren que és la novetat de la temporada i ofereix una “sensació d’aventura i contacte amb la natura inigualable, i amb totes les comoditats“. En la reforma també han potenciat i optimitzat les activitats en una nova zona esportiva, un club infantil i una gran aposta per a les mascotes, que compten amb el seu propi lloc d’oci al càmping.

Imatge d’un allotjament Glamping. TAIGA Delta de l’Ebre.

Agustín Medina, soci directiu de TAIGA ha explicat que “a TAIGA volem potenciar el turisme de qualitat i en connexió amb l’entorn que impulsi tota la comarca, per això continuarem treballant per desenvolupar una experiència de client única tant dins com fora del càmping“.

Sostenibilitat

En la posada en marxa d’aquest innovador concepte, i en concordança amb els valors de la marca TAIGA, el despatx especialitzat en disseny de càmpings, Tematic Arquitectura, ha implementat diverses accions per exercir el menor impacte possible en l’entorn. Entre elles, destaca la reutilització dels allotjaments i edificacions prèvies, l’absència de cimentació i la implementació d’elements prefabricats, així com el reciclatge de materials per a nous usos en aquest procés i el disseny de noves tendes glamping. TAIGA Delta de l’Ebre és un projecte adaptat al paisatge i l’entorn, per al qual s’ha utilitzat vegetació autòctona. A més, utilitza materials sostenibles i permeables i està prevista la instal·lació de plaques solars.

Per garantir una experiència única a l’aire lliure i impulsar l’exercici físic i la vida saludable, TAIGA ha reduït la circulació de cotxes al càmping amb una nova zona per a vianants i potencia l’ús de bicicletes, tant dins com fora de l’establiment, posant aquests vehicles a disposició de tots els seus clients.

Entre les activitats promogudes per TAIGA, en col·laboració amb empreses locals com Bahía, destaca l’excursió en vaixell per descobrir com es fa la pesca d’ostres. Destaquen també el birdwatching, la visita a les platges i cales de la Costa Daurada, les activitats nàutiques, com les sortides en caiac o en paddle surf, l’experiència de nedar entre enormes tonyines de la costa del Delta o les rutes en bicicleta pels voltants del càmping.

Redacció L.P.

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -