Avui la companya Laura Porta ens acompanya per parlar amb Tere i Trini, membres de l’Associació Libèl·lules dels Estels. Aquesta organització sense ànim de lucre, formada per famílies de les Terres de l’Ebre i del Baix Maestrat, neix amb l’objectiu de proporcionar suport i acompanyament a aquelles famílies que han viscut la devastadora experiència de perdre un o més fills durant l’embaràs o poc després del naixement, a més de visibilitzar el dol gestacional, perinatal i neonatal.
A través de diverses iniciatives, l’associació busca trencar el silenci que sovint envolta aquestes pèrdues, a més d’oferir un espai de suport emocional, on les famílies poden trobar comprensió, empatia i acompanyament en un moment tan difícil de les seves vides.
Per tal de contactar amb l’Associació Libèl·lules dels Estels es pot fer a través del telèfon 622 32 86 42 o bé a través de info@libelulesdelsestels.com
Redacció I. R.
Enllaços relacionats: