Localitzen el cos sense vida d’un home a Ulldecona

Els Bombers el buscaven després que sortís a fer una ruta per la Torreta del Montsià dimecres i no tornés a casa

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Els Bombers de la Generalitat han localitzat a Ulldecona (Montsià) el cos sense vida d’un home de 64 anys que havia sortit a fer una ruta per la Torreta del Montsià dimecres al matí i no havia tornat a casa. Els Bombers van rebre l’avís de la desaparició a les 21.22 hores i van activar un operatiu de recerca integrat per cinc dotacions, entre les quals hi havia efectius del Grup d’Actuacions Especials (GRAE) del parc de Valls i bombers dels parcs de Tortosa i d’Ulldecona. Poc després de les onze de la nit, van localitzar el cos de la víctima en un corriol de la zona. També hi van intervenir tres patrulles dels Mossos d’Esquadra i efectius de la Policia Local d’Ulldecona. El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) va activar dues ambulàncies.

D’altra banda, a les 23.54 hores de dimecres, els Bombers van rebre un altre avís per la desaparició d’un home de 88 anys a Arenys de Mar (Maresme), que havia anat al matí al seu camp i no havia tornat al domicili. Van activar un dispositiu de recerca format per nou dotacions terrestres i efectius del Grup Caní de Recerca (GRCR), que van revisar camins i zones properes. Finalment, van localitzar l’home amb vida poc abans de les sis del matí.

En aquesta recerca hi van participar tres patrulles dels Mossos d’Esquadra i efectius de la Policia Local d’Arenys de Mar. El SEM va activar una ambulància, que va traslladar l’home al Centre d’Urgències d’Atenció Primària (CUAP) Maresme en estat menys greu.

ACN

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -