[VÍDEO] L’emissora nacional Flaixbac fa una cançó sobre Tortosa

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

El Gran German es vesteix de The Beatles,al programa «El matí i la mare el va parir» de ràdio Flaxbac, per cantar «Tortosa yeah, yeah, yeah», la versió de la mítica «She loves you» del grup britànic.

Us deixem el vídeo a continuació:

Font: Flaxbac

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -