L’Ampolla acull el FRAME Film Festival els dies 24 i 25 d’abril

Els curtmetratges es faran a les 19.00 i a les 20.30 hores a la Sala Cultural de l’Escola de Música Enharmonia

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

L’Ampolla serà escenari els dies 24 i 25 d’abril del FRAME Film Festival, que arribarà amb dues jornades de projeccions obertes al públic a la Sala Cultural de l’Escola de Música Enharmonia, amb passis a les 19.00 i a les 20.30 hores durant ambdós dies.

Cartell del FRAME Film Festival de l’Ampolla

El certamen té com a objectiu difondre i promoure la cinematografia, especialment el curtmetratge. Es tracta d’un festival itinerant que recorre diferents municipis amb la voluntat d’apropar el cinema a nous públics i ampliar l’oferta cultural local.

El públic assistent té un paper actiu en el desenvolupament del festival, ja que vota els curtmetratges projectats en cada seu i decideix quines obres passen a la fase final i opten als Premis Talento FRAME.

La programació inclou una selecció de curtmetratges recents del panorama nacional, amb propostes de gran qualitat i diversitat temàtica que destaquen per la seva creativitat i capacitat narrativa en format breu.

Redacció R.F

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -