14.3 C
Amposta

L’Ajuntament de l’Aldea posa en funcionament l’Oficina de Gestió d’Empreses amb 70 d’inscrites

El més vist

La Regió Sanitària Terres de l’Ebre podria encapçalar el desconfinament a Catalunya

El ministeri de Sanitat nega que hagi acceptat la petició de la consellera de Salut, Alba Vergés, perquè Catalunya utilitzi les regions sanitàries i...

La recollida de cirera comença a la Ribera d’Ebre amb millors previsions que l’any passat

La recollida de la cirera, que obre la campanya de la fruita dolça a la Ribera d'Ebre, ha començat amb retard per les pluges...

La Regió Sanitària de les Terres de l’Ebre és la menys afectada pel coronavirus de tot Catalunya

Les Terres de l'Ebre són la regió menys afectada pel coronavirus de tot Catalunya. La baixa densitat de població ha beneficiat el territori ebrenc...

L’ICS Terres de l’Ebre crea una Unitat domiciliària per recollir mostres per a PCR

La Gerència Territorial de l’ICS a les Terres de l’Ebre, arran de la COVID-19, ha constituït la Unitat de Recollida de Mostres, integrada per...
- Advertisement -
- Advertisement -

L’Ajuntament va iniciar a primers de gener, l’Oficina de Gestió d’Empreses del Municipi (OGEM), on la seua finalitat pretén registrar a totes les empreses o comerços que estan interessats en ser proveïdors de l’Ajuntament i poder optar en totes aquelles obres o serveis que ofereix l’Ajuntament amb igualtat de condicions i sempre dintre del marc legal.

Xavier Royo Alcalde de l’Aldea: “La creació de l’OGEM era un dels compromisos que és va comprometre el grup municipal de Junts per L’Aldea a les passades eleccions municipals. Un cop donat un temps inicial de dos mesos, valorem que l’acceptació per part del sector empresarial de L’Aldea, ha estat immillorable, ja que s’han inscrit 70 empreses, comerços i autònoms, (com poden ser, obra civil, construcció, electricistes, pintors, fusters, assessories, diferents comerços al detall, restauració, tallers, serrallers, oficines tècniques, etc). Des de l’Ajuntament es valora molt positivament l’acceptació que ha tingut per part dels empresaris, ja que en la posada en funcionament de l’OGEM, pretenem que totes les empreses i comerços del poble tinguin la mateixa oportunitat al moment de treballar per a l’Ajuntament.”

Per formar part del registre d’empreses OGEM, es pot realitzar des del web www.laldea.cat o bé a les oficines municipals.

Redacció – J. V. G.

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

- Anunci -

Actualitat

El Consell de Ministres aprova l’estat d’alarma amb voluntat de prorrogar-lo fins la primavera

El Consell de Ministres ha aprovat aquest diumenge en una reunió extraordinària el quart decret de l'estat d'alarma des de la restitució de la...

5 joves tutelats i extutelats comencen a treballar a la Brigada Municipals dins el programa Treball i Formació d’Amposta

Dimarts 20, 5 joves d’entre 17 i 21 anys tutelats i extutelats per la Generalitat van començar a treballar a la Brigada Municipal de...

La Ràpita participa com a Vila Marinera en el ‘Workshop Lugares que te inspiran’

La Ràpita ha participat com a Vila Marinera en el Workshop Lugares que te inspiran que ha organitzat l’Agència Catalana de Turisme. L’Oficina de...

SOREA adverteix que els efectes del canvi climàtic fan que els municipis siguin més vulnerables

SOREA, companyia gestora del cicle integral de l’aigua, ha advertit que els efectes del canvi climàtic i els episodis meteorològics extrems que se’n deriven...

Brot a la residència l’Àngel d’Apasa d’Amposta

Des de la Regió Sanitària Terres de l’Ebre s’informa d’un brot declarat a la llar residència l’Àngel d’Apasa a Amposta. Aquest brot afecta a...
- Anunci -
- Anunci -