Víctor Grau deixa la primera secretaria del PSC de Tortosa per impulsar una nova etapa

El dirigent socialista mantindrà la seva acta de regidor fins al final del mandat municipal

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Víctor Grau ha comunicat la seva decisió de deixar la responsabilitat al capdavant de l’Agrupació Local del PSC de Tortosa després d’un període de reflexió personal i política. Segons ha explicat, el pas al costat respon a la voluntat de facilitar l’obertura d’una nova etapa dins del partit que permeti afrontar els reptes de futur amb nous equilibris i projectes compartits.

Grau ha agraït el suport rebut durant aquests anys per part de la militància i de les persones que han format part de l’agrupació local. «He tingut la sort de compartir aquest camí amb persones honestes, preparades i profundament compromeses amb Tortosa», ha manifestat.

Malgrat deixar la primera secretaria, continuarà exercint com a regidor de l’Ajuntament de Tortosa fins al final del mandat. Entre els projectes que preveu culminar hi ha la llar d’infants, el contracte de manteniment dels centres educatius i el projecte juvenil Impulsa Tortosa.

El regidor ha remarcat que manté intacte el seu compromís amb la ciutat, els valors socialistes i la defensa de l’interès general, i ha assegurat que continuarà treballant per contribuir al futur de Tortosa.

Redacció R.F

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -