Víctor Grau ha comunicat la seva decisió de deixar la responsabilitat al capdavant de l’Agrupació Local del PSC de Tortosa després d’un període de reflexió personal i política. Segons ha explicat, el pas al costat respon a la voluntat de facilitar l’obertura d’una nova etapa dins del partit que permeti afrontar els reptes de futur amb nous equilibris i projectes compartits.
Grau ha agraït el suport rebut durant aquests anys per part de la militància i de les persones que han format part de l’agrupació local. «He tingut la sort de compartir aquest camí amb persones honestes, preparades i profundament compromeses amb Tortosa», ha manifestat.
Malgrat deixar la primera secretaria, continuarà exercint com a regidor de l’Ajuntament de Tortosa fins al final del mandat. Entre els projectes que preveu culminar hi ha la llar d’infants, el contracte de manteniment dels centres educatius i el projecte juvenil Impulsa Tortosa.
El regidor ha remarcat que manté intacte el seu compromís amb la ciutat, els valors socialistes i la defensa de l’interès general, i ha assegurat que continuarà treballant per contribuir al futur de Tortosa.
Redacció R.F


