14.3 C
Amposta

La XVI Jornada d’Educació Infantil Terres de l’Ebre aprofundeix en les situacions d’aprenentatge

L'enfocament d’aquest any se centra en les situacions d'aprenentatge a l'Educació Infantil, un concepte que aborda experiències contextualitzades que plantejen reptes als estudiants

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -

Aquest dissabte 16 de març, el Campus Terres de l’Ebre de la Universitat Rovira i Virgili (URV) acollirà la XVI Jornada d’Educació Infantil Terres de l’Ebre sota el lema “Mirada Atenta a l’educació Infantil. Situacions d’aprenentatge al primer i segon cicle d’Educació Infantil“.

L’enfocament d’aquest any se centra en les situacions d’aprenentatge a l’Educació Infantil, un concepte que aborda experiències contextualitzades que plantejen reptes als estudiants. Aquest tipus d’aprenentatge pretén desenvolupar competències específiques en diferents àmbits de coneixement.

La conferència inaugural, a càrrec del Sr. Josep Maria Cornadó, abordarà el procés d’elaboració de les Situacions d’Aprenentatge a l’Educació Infantil, analitzant les novetats del nou currículum i com integrar-les de manera efectiva en el procés d’ensenyament-aprenentatge.

Aquest esdeveniment representa una oportunitat per a professionals de l’educació infantil per enriquir la seva pràctica educativa i abordar les últimes tendències en l’àmbit de l’ensenyament als més petits.

Organitzada pel Moviment de Mestres de les Terres de l’Ebre per a la Renovació Pedagògica, juntament amb el Campus Terres de l’Ebre de la URV, els Serveis Territorials a les Terres de l’Ebre del Departament d’Educació i l’Institut de Ciències de l’Educació, la jornada compta amb el suport de l’Ajuntament de Tortosa.

Els mestres en actiu del departament d’Educació s’han dinscriure a través d’aquest enllaç, i els estudiant del CTE en aquest enllaç.

Redacció L.P.

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -