14.3 C
Amposta

La Ràpita torna a promocionar-se a la fira de turisme més destacada de l’estat espanyol

La delegació rapitenca va mantenir reunions amb agents turístics i proveïdors tecnològics

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -

La delegació rapitenca, formada també pels responsables de l’Estació Nàutica i l’alcalde de la Ràpita, va mantenir diverses reunions amb agents turístics, com ara Segittur, i amb proveïdors tecnològics per tal de seguir innovant en la comercialització dels productes turístics. 

L’alcalde de la Ràpita, Josep Caparrós, destaca que “poder-nos promocionar un any més a FITUR ens dona l’oportunitat de seguir potenciant la Ràpita com un destí de proximitat i de qualitat, i de relacionar-nos amb empreses del sector turístic per impulsar el teixit empresarial de la Ràpita”. 

Per la seva banda, el president de l’Estació Nàutica de la Ràpita, Joan Barberà, valora que “la tendència que hem observat enguany a FITUR és que des de les empreses turístiques hem de continuar treballant per digitalitzar-les i apostar per la sostenibilitat i la producció dels productes locals”. 

A més, en la fira que se celebra a Madrid fins diumenge, l’alcalde també va estar present a la presentació de l’ampliació de la via verda del Val de Zafán a l’estand de ‘Caminos naturales’. En aquesta presentació es va exposar que, properament, a través dels fons Next Generation, aquesta via verda arribarà de Tortosa fins a la Ràpita. 

Han estat un total de 26 municipis i ens turístics públics i privats de la demarcació de Tarragona, encapçalats pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, d’entre quals hi ha la Ràpita, els que han promocionat la marca Terres de l’Ebre i Costa Daurada a la fira.

Redacció

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -