La Clínica Terres de l’Ebre ha tornat a obtenir el premi TOP20 en la categoria de gestió
hospitalària global d’hospitals privats petits. Així doncs, en la XXV edició dels Premis TOP20 d’IQVIA se l’ha reconeguda com un dels centres de l’Estat espanyol amb el millor equilibri de resultats en totes les àrees i processos clínics, introduint indicadors d’eficiència al costat dels de qualitat i adequació. En els darrers tres anys aquest centre de salut de titularitat municipal ja va rebre aquest premi TOP20 i, enguany, l’ha tornat a revalidar.
En aquesta línia, la directora gerent de la Clínica Terres de l’Ebre, Matilde Villarroya, ha volgut agrair la determinació i la implicació de tot els professionals del centre. “La revalidació d’aquest premi confirma la dedicació i el prestigi del nostre centre, així com ens encoratja a seguir treballant per oferir una atenció sanitària de qualitat i adaptada a les necessitats individuals de tots els usuaris”, ha conclòs Villarroya.
Les encarregades de recollir el premi han estat la infermera i responsable de Qualitat i Seguretat Pacient, Carme Caudet, i la supervisora de Consultes Externes i responsable de l’Àrea de Gestió del Coneixement, Immaculada Iniesta.

Amb vint-i-cinc anys d’història, el programa Hospitals TOP 20 avalua els centres basant-se en indicadors objectius obtinguts a partir de dades registrades de forma rutinària i ofereix al sector sanitari una comparativa útil per a la millora de resultats, segons criteris de qualitat, adequació i eficiència. Aquesta edició ha comptat amb la participació de 201 hospitals de tot l’Estat.
A més de la gestió hospitalària global, els premis també han reconegut vuit àrees clíniques més: sistema nerviós, respiratori, cor, digestiu, musculoesquelètic, ronyó i vies urinàries, dona, atenció al pacient crític i pediatria. Enguany, a més, s’ha inclòs dos noves àrees: urgències i costos hospitalaris.
Aquests reconeixements els concedeix la consultora de serveis sanitaris IQVIA, amb l’objectiu d’identificar els estàndards de bona pràctica i reconèixer la feina dels centres que han obtingut el millor resultat en el procés d’avaluació. Una manera d’agrair l’esforç, la dedicació, el compromís i l’empenta dels equips sanitaris i professionals en referència als valors de qualitat assistencial i l’excel·lència.
Redacció