L’empresa pública Ports de la Generalitat ha dissenyat una campanya promocional amb l’eslògan “Viu els ports”, que mostra els ports com a instal·lacions preparades, obertes, segures, sense massificació, idònies per a l’estiu i la tardor i amb una àmplia oferta d’activitats. La campanya engloba els 45 ports gestionats per la Generalitat de Catalunya i vol ser una entrada d’aire fresc i un esquer per ajudar a reactivar l’activitat portuària, afectada per la crisi sanitària.
Ports de la Generalitat ha establert una línia estratègica per potenciar els ports des de tres eixos: l’impuls a les infraestructures portuàries que s’estan potenciant, modernitzant i adaptant al canvi climàtic; l’establiment de mesures econòmiques per pal·liar els efectes econòmics de la crisi sanitària en els usuaris, gestors i agents portuaris; i la promoció per donar suport a l’activitat portuària.
Per aquest motiu, aquest dilluns el programa De Bon Matí ha entrevistat al director general de Ports, Joan Pere Gómez.
Redacció – N. A.