14.3 C
Amposta

Freshly Cosmetics donarà suport a la planta de Gandesa per afrontar la campanya del Black Friday

Freshly preveu gestionar més de mig milió de comandes i per afrontar aquest repte ha instal·lat un centre provisional a Reus, a l'espera de doblar la capacitat de la planta de Gandesa

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -

L’empresa Freshly Cosmetics donarà suport al centre logístic de Gandesa, a la Terra Alta, per afrontar la campanya del Black Friday o, més ben dit, Black Month, ja que enguany els descomptes duraran tot el mes, de l’1 a 30 de novembre. Els descomptes superaran el 50% en alguns casos, tant a través de la web com a les Freshly Stores. Durant aquest període, la companyia preveu gestionar més de mig milió de comandes i per això ha instal·lat un centre logístic provisional a firaReus, a la capital del Baix Camp.

Aquesta nova instal·lació permetrà adaptar i doblar la capacitat logística de la companyia i passar de les 64 àrees de preparació de comandes actuals a la planta de Gandesa a 128, sumant els dos emplaçaments. Així, a partir de les vuit del vespre del dia 1 de novembre, hora en què començarà el Freshly Black Month, les comandes es prepararan i s’enviaran des de les dues instal·lacions logístiques. Una vegada finalitzada la campanya, aquestes 64 àrees de preparació de comandes instal·lades a Reus s’instal·laran al nou centre que Freshly està construint a la Terra Alta i que es preveu inaugurar durant el segon trimestre de l’any que ve.

Al 40% de descompte en tots els productes, s’hi sumarà un 10% extra en comandes de més de 59 euros i, a més, els Freshly Fans apuntats a la web durant aquesta setmana prèvia, tindran un cupó extra del 5%. Per a celebrar aquest Black Month, tots els clients que facin una comanda superior a 29 euros rebran de regal l’oli corporal més desitjat i addictiu: un exclusiu Golden Radiance Body Oil de 50 ml Edició Limitada, valorat en 15 euros. Tots aquests descomptes i regals estaran disponibles des de l’1 fins al 30 de novembre tant en línia a freshlycosmetics.com, com també a les tres Freshly Stores de Barcelona, Madrid i València.

Per al cofundador i CEO de Freshly Cosmetics, el bateà Miquel Antolín, la campanya de Black Friday que aquest any s’allarga a Black Month, ja que “és la manera de premiar la fidelitat dels Freshly Fans i que puguin gaudir dels descomptes més grans de l’any”. “Des del primer Black Friday, l’any 2016, sempre hem intentat que la campanya sigui una festa per als fans i per a l’equip i aquest Black Month serà simplement brutal. A més, també ens fa una especial il·lusió tornar a REDESSA, que va ser la seu de les nostres oficines i casa nostra des de 2016 fins a 2019”, explica Antolín.

Redacció – I. R.

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -