Enric Roig ha fet efectiva aquest dimarts la renúncia a l’acta de regidor a l’Ajuntament de Tortosa, del qual fins ara n’havia estat tinent d’alcalde. «Amb la meva renuncia es tanca una etapa que s’iniciava el 2012 i que potser algun dia es podrà tornar a obrir», ha afirmat el primer secretari del PSC de la localitat en un comunicat. Roig ha assegurat que des de la «vocació de servei públic» continuarà treballant «com a ciutadà, com a professional, com a treballador del sector públic i com a primer secretari del PSC de Tortosa» perquè el «projecte de ciutat socialista continuï sent una realitat». A principis de juny Roig anunciava que no seria l’alcaldable dels socialistes en les eleccions municipals de l’any que ve.
ACN


