Els aiguats d’aquesta nit i matinada han deixat al voltant de 200 litres a alguns punts de les Terres de l’Ebre. Segons dades de Meteocat, Mas de Barberans, al Montsià, ha registrat 226 litres des de l’inici de l’episodi i fins a les nou del matí. Només entre les sis i set del matí se n’han acumulat 64, mentre que en les dues hores abans de la mitjanit en van sumar 73 més. A Santa Bàrbara, 210 litres fins a aquesta hora. A les Cases d’Alcanar, a la mateixa comarca, han caigut 203,4 litres entre el vespre, nit i matinada, 101 dels quals entre les 6.30 i les 7.30 del matí. El municipi ha superat els 40 litres en mitja hora en tres ocasions aquesta matinada. Al Perelló, al Baix Ebre, els aiguats nocturns han deixat 197,5 litres fins a les 9.
A la mateixa comarca, l’Ametlla de Mar ha acumulat 174 litres i l’Aldea, 120,8 litres. Altres registres elevats s’han anotat a l’Illa de Buda (98,2), al Delta; 96 a Aldover (Baix Ebre), 88,7 litres a Ulldecona (Montsià); i 88,2 a Amposta (Montsià).
La pluja també ha caigut amb intensitat al Camp de Tarragona, amb registres de 69 litres a la Bisbal del Penedès (Baix Penedès) i prop de 50 litres a Miami Platja (Baix Camp) i Vila-rodona (Alt Camp). A Blancafort (Conca de Barberà), s’han registrat 57,8 litres des d’ahir a la nit.
ACN


