14.3 C
Amposta

El servei d’urgències de l’Hospital d’Amposta redueix el temps d’espera a la meitat

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -

El servei d’urgències de l’Hospital Comarcal d’Amposta ha reduït els tremps d’espera dels pacients de forma significativa, després de realitzar un seguit de treballs per aconseguir aquest objectiu amb el suport de Kaizen Lab, una entitat destinada a donar suport i a millorar els serveis hospitalaris.

Segons ha destacat el director de l’hospital, Miquel Barberà, el temps d’espera dels usuaris d’urgències nivell 5 (menys greus) ha passat de prop de 4 hores a menys de 2 hores, és a dir, una reducció del 50%, la meitat, que s’ha produït des del mes de febrer i fins al mes de setembre del 2021 quan es van aplicar d’un seguit de procediments interns com la millora d’informació a l’usuari o una millor distribució de les càrregues de treball entre els professionals.

El mateix director de l’hospital ha manifestat que els serveis d’urgències son sempre els més qüestionats pels usuaris, a causa dels diferents nivells d’atenció depenent de la gravetat i de fugues d’aquells malalts de nivell 5 (menys greus) que marxen abans de ser atesos degut al temps d’espera. Aquestes fugues de pacients també s’han reduït del 7% al 2% en els últims mesos. Barberà també ha recordat que aquest sistema de millora s’aplicarà també a altres àrees del servei hospitalari.

Aquestes dades s’han comunicat durant la jornada de treball de Kaizen Lab amb professionals de la sanitat que s’ha realitzat a l’Hospital d’Amposta on s’han fet xerrades i tallers per aprofundir en la millora continuada de l’atenció a les persones i de la qualitat dels serveis.

Redacció

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -