El Club Nàutic la Ràpita aconsegueix dues medalles al Campionat d’Espanya de Rem Olímpic

Nhoa Reverte es proclama subcampiona d’Espanya en Skiff Juvenil Femení i la parella Alexandrescu-Duatis suma un bronze en Doble Cadet Masculí

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

El Club Nàutic la Ràpita ha completat una destacada actuació al Campionat d’Espanya de Rem Olímpic, celebrat a Banyoles, en les categories cadet, juvenil i sub-23. El club rapitenc ha tornat amb dues medalles estatals, consolidant-se com un dels referents en la formació de joves remers.

El Club Nàutic la Ràpita al Campionat d’Espanya de Rem Olímpic

La primera medalla va arribar en la modalitat de Doble Cadet Masculí, on Joan Alexandrescu i Efrem Duatis van aconseguir el bronze, superant la semifinal amb un temps de 5 minuts i 18 segons.

L’altra gran protagonista del campionat va ser Nhoa Reverte, que es va proclamar subcampiona d’Espanya en Skiff Juvenil Femení. La remadora va disputar una final molt ajustada, lluitant fins als darrers metres per aconseguir una plaça al podi.

Bot de quatre cadets format per Kevin Pop, Martí Navarro, Michael García i Julen Garcia

La participació del club es va completar amb altres bons resultats. Pep Genovilla va finalitzar segon a la seva mànega final en Skiff Juvenil, mentre que el bot de quatre cadets format per Kevin Pop, Martí Navarro, Michael García i Julen Garcia va assolir la quarta posició a la Final B.

Redacció R.F

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -