14.3 C
Amposta

[VÍDEO] “Desperta i Vine”, la nova campanya de promoció turística de Deltebre

El més vist

La Regió Sanitària Terres de l’Ebre podria encapçalar el desconfinament a Catalunya

El ministeri de Sanitat nega que hagi acceptat la petició de la consellera de Salut, Alba Vergés, perquè Catalunya utilitzi les regions sanitàries i...

La recollida de cirera comença a la Ribera d’Ebre amb millors previsions que l’any passat

La recollida de la cirera, que obre la campanya de la fruita dolça a la Ribera d'Ebre, ha començat amb retard per les pluges...

La Regió Sanitària de les Terres de l’Ebre és la menys afectada pel coronavirus de tot Catalunya

Les Terres de l'Ebre són la regió menys afectada pel coronavirus de tot Catalunya. La baixa densitat de població ha beneficiat el territori ebrenc...

L’ICS Terres de l’Ebre crea una Unitat domiciliària per recollir mostres per a PCR

La Gerència Territorial de l’ICS a les Terres de l’Ebre, arran de la COVID-19, ha constituït la Unitat de Recollida de Mostres, integrada per...
- Advertisement -
- Advertisement -

L’Ajuntament de Deltebre ha engegat aquest divendres la seva campanya de promoció turística sota el nom de “Desperta i Vine”, una campanya que està composada per cinc vídeos diferents amb l’objectiu principal d’atreure el turisme de proximitat i seguir consolidant Deltebre com a destí turístic de referència.

És per aquest motiu que es segueix apostant per generar un diàleg entre el territori i el visitant de respecte i atracció, una estratègia que es va adoptar en el darrer vídeo de promoció turística i que va aconseguir el premi a “millor anunci turístic de Catalunya – festival terres Catalunya 2017”. En aquesta ocasió, és el Delta qui parla, personificant-se en una figura femenina i maternal que representa la mare natura.

L’objectiu de la campanya se centra en mostrar la capacitat de personalitzar l’experiència a Deltebre i al Delta de l’Ebre perquè sigui memorable. Per això en els diferents vídeos es posa en valor les activitats aquàtiques, la gastronomia, els moments de relaxació, els espais naturals irrepetibles per ser admirats, la fauna i flora…a més els diferents vídeos es centren en redescobrir els petits detalls i els moments que ens fan somriure i sentir en llibertat.

El tinent d’alcaldia de #DeltebreProjecció, Carlos Serra, ha explicat que “aquesta és una campanya emotiva amb la qual volem despertar sentiment i orgull de territori, orgull de Delta. El seu objectiu és atraure el turisme de proximitat a un lloc segur, i mostrar el bo i millor que tenim al nostre municipi”.

Cal destacar, en el cas de la versió llarga del vídeo, que s’incorpora una aposta innovadora, com és el cas d’una cançó de bressol. Aquesta peça instrumental, elaborada per Johannes Brahms, permet una connexió directa entre la campanya i qualsevol persona, independentment de la seva nacionalitat, així com també combinat i jugar amb diferents elements simbòlics i rellevants.

Abast de 15.000.000 de persones
Aquesta campanya tindrà un relleu especial a les xarxes socials. De fet, una part important de la difusió d’aquesta es realitzarà a través de publicitat a les xarxes, segmentada als públics d’interès. És per aquest motiu que aquesta campanya s’ha editat en diferents vídeos, ja que cada un d’ells es destina a públics diferents. Es preveu que, amb aquesta segmentació, es pugui arribar a fins a 15 milions de persones entre Catalunya i l’estat espanyol.

Tots els vídeos de la campanya es poden visualitzar al canal Youtube de l’Ajuntament de Deltebre i a la pàgina web www.atraccionatural.cat.

Redacció – N. A.

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

- Anunci -

Actualitat

Les activitats culturals i esportives s’hauran d’avançar i tancar una hora abans de l’inici del toc de queda

El subdirector de Protecció Civil Sergio Delgado ha explicat aquest diumenge que les activitats culturals i esportives s'hauran d'avançar i tancar una hora abans...

Confirmat el toc de queda a Catalunya entre les 22 i les 6 hores

El toc de queda a Catalunya serà finalment entre les 22 i les 6 hores, segons ha informat el Govern, que apunta que els...

El Consell de Ministres aprova l’estat d’alarma amb voluntat de prorrogar-lo fins la primavera

El Consell de Ministres ha aprovat aquest diumenge en una reunió extraordinària el quart decret de l'estat d'alarma des de la restitució de la...

5 joves tutelats i extutelats comencen a treballar a la Brigada Municipals dins el programa Treball i Formació d’Amposta

Dimarts 20, 5 joves d’entre 17 i 21 anys tutelats i extutelats per la Generalitat van començar a treballar a la Brigada Municipal de...

La Ràpita participa com a Vila Marinera en el ‘Workshop Lugares que te inspiran’

La Ràpita ha participat com a Vila Marinera en el Workshop Lugares que te inspiran que ha organitzat l’Agència Catalana de Turisme. L’Oficina de...
- Anunci -
- Anunci -