14.3 C
Amposta

Comença una campanya per promoure els ports com a espais a l’aire lliure i segurs per al turisme de proximitat

La campanya “Viu els ports” vol promoure els 45 ports competència de la Generalitat com a espais a l’aire lliure, segurs, propers a la ciutadania i sense aglomeracions

El més vist

La Regió Sanitària Terres de l’Ebre podria encapçalar el desconfinament a Catalunya

El ministeri de Sanitat nega que hagi acceptat la petició de la consellera de Salut, Alba Vergés, perquè Catalunya utilitzi les regions sanitàries i...

La recollida de cirera comença a la Ribera d’Ebre amb millors previsions que l’any passat

La recollida de la cirera, que obre la campanya de la fruita dolça a la Ribera d'Ebre, ha començat amb retard per les pluges...

La Regió Sanitària de les Terres de l’Ebre és la menys afectada pel coronavirus de tot Catalunya

Les Terres de l'Ebre són la regió menys afectada pel coronavirus de tot Catalunya. La baixa densitat de població ha beneficiat el territori ebrenc...

L’ICS Terres de l’Ebre crea una Unitat domiciliària per recollir mostres per a PCR

La Gerència Territorial de l’ICS a les Terres de l’Ebre, arran de la COVID-19, ha constituït la Unitat de Recollida de Mostres, integrada per...
- Advertisement -
- Advertisement -

L’empresa pública Ports de la Generalitat ha dissenyat una campanya promocional amb l’eslògan “Viu els ports”, que mostra els ports com a instal·lacions preparades, obertes, segures, sense massificació, idònies per a l’estiu i la tardor i amb una àmplia oferta d’activitats. La campanya engloba els 45 ports gestionats per la Generalitat de Catalunya i vol ser una entrada d’aire fresc i un esquer per ajudar a reactivar l’activitat portuària, afectada per la crisi sanitària.

Ports de la Generalitat ha establert una línia estratègica per potenciar els ports des de tres eixos: l’impuls a les infraestructures portuàries que s’estan potenciant, modernitzant i adaptant al canvi climàtic; l’establiment de mesures econòmiques per pal·liar els efectes econòmics de la crisi sanitària en els usuaris, gestors i agents portuaris; i la promoció per donar suport a l’activitat portuària.

“Viu els ports”

La nova campanya de promoció “Viu els ports” va destinada al mercat de proximitat i vol convidar la ciutadania a conèixer millor els ports i la seva activitat. L’objectiu és que els ciutadans i ciutadanes s’animin a anar als ports per gaudir d’un espai a l’aire lliure com és el mar, llogar un vaixell per hores o dies, practicar activitats nàutiques, turístiques i d’oci, visitar la subhasta del peix o tastar els productes de proximitat com el peix en els restaurants dels recintes portuaris.

La campanya es compon d’un vídeo, bàners, anuncis, creativitats i posts. Es difondrà durant un mes entre mitjans de comunicació generalistes i especialitzats, online i offline, plataformes turístiques i nàutiques i xarxes socials. El vídeo mostra una família que va a un port, lloga un vaixell, mira la descàrrega del peix i assaboreix els productes de proximitat en un dels restaurants del port. És una petita mostra del gran ventall d’activitats que es poden fer en els recintes portuaris.

9.000 llocs de treball

L’activitat dels 45 ports gestionats per la Generalitat de Catalunya, no inclosos els ports de Barcelona i Tarragona, d’interès general,  genera una facturació de 992 milions d’euros anuals i 9.135 llocs de treball entre directes, indirectes i induïts. Aquesta informació està extreta d’un estudi elaborat pel Laboratori de Transferència de la Universitat de Barcelona, publicat l’any 2017.

Aquestes dades posen en relleu que els ports esdevenen una indústria productiva que impulsa el desenvolupament de l’economia catalana. Ara, els agents, els gestors i els usuaris estan patint els efectes econòmics a causa de la crisi sanitària. En aquest escenari, Ports de la Generalitat llança aquesta campanya per donar suport i promoure l’activitat que es fa als ports entre la ciutadania, per tal que s’apropi als ports i conegui millor la seva vida i l’oferta d’activitat que tenen per passar-hi un dia i, si els agrada, poder repetir.

Redacció – Ll. S.

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

- Anunci -

Actualitat

L’asseguradora de Balfegó accepta el sinistre per compensar als pescadors els danys causats per les tonyines mortes

La companyia asseguradora del grup tonyinaire Balfegó ha acceptat el sinistre per compensar, amb l'assegurança de protecció civil de l'empresa, les pèrdues que els...

L’Aldea organitza una alternativa a les Festes Majors adaptada a la situació actual

La regidoria de Festes de l'Ajuntament de l'Aldea, impulsa una agenda d'activitats alternativa a les Festes Majors amb l'objectiu de promoure actes que s'adaptin...

Denunciada a Sant Carles de la Ràpita una empresa que feia transport marítim de persones amb mancances de seguretat i sense permís

Agents de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra de la Unitat Regional de Medi Ambient van denunciar el passat 5 d’agost una...

Ximo Rambla i Sílvia Tejedor seran els dos pregoners de la Cinta 2020

Enguany, i de forma excepcional, Tortosa comptarà amb dos pregoners: els periodistes Ximo Rambla i Manzano i Sílvia Tejedor i Barrios. Durant molts anys...

Acció poètica a Gandesa

Els carrers del municipi de Gandesa s’han despertat avui amb fragments del llibre Haikús En temps de guerra de Martí Pol. Se'n desconeix l’artista...
- Anunci -
- Anunci -