L’Entitat Municipal Descentralitzada de Campredó s’incorporarà el pròxim 22 de febrer al circuit de milles urbanes del Baix Ebre amb l’organització de la seva primera milla urbana. La prova està impulsada conjuntament amb el Consell Esportiu del Baix Ebre, i amb el suport del Club Atletisme Terres de l’Ebre, el Club Ciclista Campredó i la Unió Esportiva Campredó. La cita es convertirà en la quarta del calendari comarcal, després de les de Tortosa, El Perelló i Jesús.

Una de les principals novetats de la jornada serà la celebració d’una cursa inclusiva, oberta a persones amb discapacitat intel·lectual i amb mobilitat reduïda, amb distàncies adaptades segons les capacitats físiques dels participants. La resta de curses seguiran les categories habituals amb cadets, infantils, juvenils, veterans, absoluts, alevins, benjamins, prebenjamins i patufets.
El recorregut transcorrerà per diversos carrers del poble i, segons ha explicat el regidor d’Esports de Campredó, Ramón Zaragoza, la voluntat és que la prova esdevingui una autèntica festa esportiva. Zaragoza ha destacat la il·lusió de consolidar la milla dins el calendari anual del Baix Ebre i ha subratllat la importància de la cursa inclusiva, inspirada en el treball que fa al municipi la Fundació Mercè Pla en favor d’una educació inclusiva i de qualitat.
Redacció R.F


