14.3 C
Amposta

Arrenca la IX temporada del Tuna Tour

Balfegó preveu superar els 20.000 visitants aquesta temporada

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -

Balfegó, empresa especialitzada en pesca, aqüicultura i comerç de tonyina roja, posa en marxa la IX temporada del Tuna Tour: un bany a alta mar entre centenars de tonyines roges, que s’ha consolidat com una de les principals activitats de turisme
d’aventura de la costa tarragonina.

L’empresa, que porta oferint aquesta iniciativa de turisme familiar i sostenible des de l’any 2012, preveu superar els 20.000 visitants aquesta temporada dels quals, el 90% serà d’origen intern i la resta internacional, donades les restriccions de mobilitat internacional encara vigents. Amb aquestes previsions, l’empresa vol participar activament en la promoció i desenvolupament de l’activitat turística de la comarca de les Terres de l’Ebre després de la paralització imposada per la crisi sanitària. Des de la seva posada en marxa Tuna Tour ja ha rebut més de 75.000 viatgers, dels quals un alt percentatge provenen de França i Rússia.

 

“Amb el Tuna Tour volem continuar potenciant l’atractiu de les Terres de l’Ebre com a destinació d’oci, a més de mostrar el món de la tonyina roja: història, pesca, cura, investigació i valor gastronòmic d’aquesta espècie, així com un model d’empresa sostenible i responsable, i divulgar els valors d’una marca amb ànima de mar: Balfegó”, assenyalen des de l’empresa.

En els últims quinze anys Balfegó ha transformat la pesca i comercialització de la tonyina roja i desenvolupat una indústria sostenible i molt lligada al desenvolupament social i econòmic de la vila de l’Ametlla de Mar.

Redacció- X. Ll

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -