Amposta recuperarà aquest cap de setmana la Fira de Vehicles d’Ocasió, que se celebrarà del 27 al 29 de març de 2026 amb una nova ubicació al Parc dels Xiribecs.

L’esdeveniment comptarà amb la participació de nou concessionaris, que oferiran un total de 175 vehicles d’ocasió, posant a l’abast del públic una àmplia varietat de models i opcions.
L’alcalde d’Amposta, Adam Tomàs, ha destacat que amb aquesta edició es reafirma el compromís amb la dinamització econòmica i comercial del territori, recuperant una cita que vol tornar a ser un punt de referència per al sector de l’automoció i per a la ciutadania interessada en adquirir un vehicle d’ocasió.
Per la seva banda, la regidora de Fires, Núria Pla, ha subratllat que la nova ubicació permetrà disposar d’un espai més ampli i accessible, millorant l’experiència tant dels expositors com dels visitants.
La fira obrirà divendres 27 de 16 a 20 hores, i el dissabte 28 i diumenge 29 es podrà visitar en horari de matí, de 10 a 14 hores, i de tarda, de 16 a 20 hores.
Redacció R.F


