Xavier Estrada Fernández presentarà a Amposta el llibre ‘El partit que no veus’

La Biblioteca Comarcal Sebastià Juan Arbó acollirà, el pròxim 4 de juny, una trobada amb l'exàrbitre internacional FIFA per analitzar el paper de la ment i la gestió emocional en l’esport

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

La Biblioteca Comarcal Sebastià Juan Arbó d’Amposta acollirà el pròxim 4 de juny, a les 18.30 hores, la presentació del llibre El partit que no veus, de l’exàrbitre internacional FIFA Xavier Estrada Fernández. L’acte, obert al públic, estarà moderat per la psicòloga esportiva Mar Curto.

Cartell de presentació del llibre ‘El partit que no veus’ de Xavier Estrada

L’obra ofereix una reflexió sobre la importància de la ment en el rendiment esportiu i aborda aspectes com la gestió emocional, l’estrès, la presa de decisions sota pressió i l’impacte psicològic de la competició. El llibre planteja que la diferència entre gaudir de l’esport o patir-lo, així com entre rendir o bloquejar-se, sovint està vinculada als processos mentals i emocionals més que no pas a la preparació física.

Amb més de trenta anys d’experiència en el món arbitral, Xavier Estrada Fernández ha desenvolupat una trajectòria destacada que inclou dotze temporades a Primera Divisió, dues al VAR i deu anys com a àrbitre internacional FIFA. A més de la seva carrera esportiva, Estrada compta amb una sòlida formació acadèmica en l’àmbit de la psicologia. És llicenciat en Psicologia, màster en Psicologia de l’Esport, Neuropsicologia i Intel·ligència Emocional, i doctor en Educació, Societat i Qualitat de Vida.

La presentació servirà també per reivindicar el paper de la salut mental en l’activitat física i l’esport competitiu, així com per apropar al públic eines i reflexions que poden ser útils tant per a esportistes com per a entrenadors i entrenadores, famílies, àrbitres i altres professionals vinculats al món esportiu.

Redacció R.F

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -