“Un Viatge Gastronómic” és un curtmetratge dirigit per l’ampostí Xavi Drago de produccions Moule. Un projecte que combina cinema i gastronomia per destacar la riquesa culinària d’Amposta. La iniciativa forma part de l’aliança de la ciutat amb “Catalunya Regió Mundial de la Gastronomia 2025″.
El curtmetratge narra la història de l’Anna, una mare que recorda una infantesa molt diferent de la que viu avui la seva filla, la Carla. A través d’aquest viatge emocional i sensorial, connecten amb la gent, els sabors i les tradicions del Delta, tornant a descobrir l’essència més autèntica del territori.
L’objectiu principal d'”Un Viatge Gastronómic” és promocionar el Delta de l’Ebre com a destinació única, destacant la seva gastronomia, la seva gent i la riquesa de les experiències que s’hi poden viure, promovent així un turisme que respecti i valori el territori.
Si encara no has gaudit del curtmetratge “Un Viatge Gastronómic”, pots veure’l clicant a l’enllaç.
Redacció I. R.