Però el 2019, Sunyer i Calderon es van conèixer durant unes vacances i van començar a gestar el projecte d’Origival. Calderon, periodista especialitzada en el sector de la cosmètica i la bellesa, va animar a Sunyer a comercialitzar-lo i a crear una línia de cosmètics sustentada en el seu oli, “diferenciat i únic”. El negoci s’ha posat en marxa fa uns mesos a través de la seva web mentre negocien amb establiments i restaurants gurmet perquè es pugui exposar, tastar i vendre la botella del seu oli verge extra prèmium (OOVE).
L’oli d’Origival s’extreu amb una única mòlta i s’emmagatzema en dipòsits d’acer inoxidable. “No es filtra perquè no perdi ni aromes ni essències. És un oli de primer raig, un producte exclusiu perquè no existeixen aquests tipus d’olives al mercat, i un producte natural i de quilòmetre zero”, ha destacat el CEO d’Origival. Enguany se n’han posat a la venda 1.700 botelles, de mig litre. “Realment ara no tenim més producció. Enguany plantarem 3,5 hectàrees més amb rèpliques de les mateixes varietats d’aquesta parcel·la, perquè més endavant tinguem més capacitat de vendre oli o de fer els productes que fem amb ell”, ha explicat Sunyer. També han iniciat el procediment per aconseguir la conversió i la certificació ecològica i l’empresa vol incloure programes socials que es beneficiïn de les vendes.
Origival Anti-Aging