14.3 C
Amposta

[VÍDEO] Tortosa promociona patrimoni i natura per fer remuntar la campanya turística

Les reserves a la ciutat s'estan començant a reactivar i es busca en un visitant atret "pel turisme actiu saludable"

El més vist

La Regió Sanitària Terres de l’Ebre podria encapçalar el desconfinament a Catalunya

El ministeri de Sanitat nega que hagi acceptat la petició de la consellera de Salut, Alba Vergés, perquè Catalunya utilitzi les regions sanitàries i...

La recollida de cirera comença a la Ribera d’Ebre amb millors previsions que l’any passat

La recollida de la cirera, que obre la campanya de la fruita dolça a la Ribera d'Ebre, ha començat amb retard per les pluges...

La Regió Sanitària de les Terres de l’Ebre és la menys afectada pel coronavirus de tot Catalunya

Les Terres de l'Ebre són la regió menys afectada pel coronavirus de tot Catalunya. La baixa densitat de població ha beneficiat el territori ebrenc...

L’ICS Terres de l’Ebre crea una Unitat domiciliària per recollir mostres per a PCR

La Gerència Territorial de l’ICS a les Terres de l’Ebre, arran de la COVID-19, ha constituït la Unitat de Recollida de Mostres, integrada per...
- Advertisement -
- Advertisement -

Tortosa ha presentat aquest dilluns la nova campanya turística de la ciutat. Durant les setmanes vinents s’emetran vídeos promocionals als mitjans i les xarxes socials, rellevant la campanya de promoció que ha fet la Diputació de Tarragona. Amb el lema ‘Tortosa, tota una vida per vindre, un segon per enamorar-te’, i la marca ‘Tortosa, ciutat del Renaixement’ que “és l’actiu que la fa única al país”, la ciutat fa valer el patrimoni, la natura, el cicloturisme i la gastronomia “convençuts” que serà un estiu que beneficiarà “el turisme d’interior i de proximitat”. De moment, les reserves, que estan sent d’última hora, han omplert apartaments i cases rurals però es confia que també anirà en augment als hotels.

Com ha explicat l’alcaldessa Meritxell Roigé, l’objectiu de la campanya és promocionar la ciutat i fer valer els actius turístics i atractius de l’entorn. “Més enguany perquè estem convençuts que amb la situació que hi ha, la gent buscarà un turisme de proximitat, més d’interior, més de natura i més lligat al patrimoni, que són els nostres principals actius”, ha destacat. Tortosa vol aprofitar que el visitant que aposti per “desplaçaments curts” també ajudi a dinamitzar l’activitat comercial i de la restauració. “Que la gent que ens vingui a visitar consumeixi producte local”, ha demanat.

La campanya té tres “potes”, una campanya audiovisual amb diferent temporalitat als mitjans nacionals i les xarxes socials. Hi Haurà diferents versions per atreure turisme familiar i turisme de parelles, “els dos perfils de turista” que més pot atreure la ciutat de Tortosa, i una versió curta per posicionar-se a les xarxes. Els audiovisuals han estat creats per Films Nòmades.

Hi haurà una segona campanya en premsa escrita, que buscarà el turisme familiar català, aragonès o valencià i també incidirà en el patrimoni natural, gastronòmica i cultural lligat a experiències que ha preparat la ciutat. “Volem exposar i aposta per la destinació de qualitat i sense massificacions que és Tortosa i les Terres de l’Ebre”. El tercer audiovisual se centrarà en el cicloturisme i els actius de la Via Verda i el Parc Natural dels Ports.

La campanya no va lligada només a l’estiu sinó que vol trencar la temporalitat i que avanci fins a la tardor. “Esperem poder incidir amb el turisme més internacional tot i que serà un estiu complicat però veurem com evoluciona i volem confiar amb el turista que es desplaça en vehicle, sobretot de la zona dels sud de França, i que visita habitualment el territori”, ha apuntat Roigé.

Oriol Segarra, director del departament de turisme de Tortosa, ha explicat que els vídeos “condensen” la idea que la ciutat és “el cor de les Terres de l’Ebre”, una zona que ofereix “una situació idònia actualment per fer turisme, fora de les massificacions” i amb una gran oferta d’interès natural i patrimonial. “El turista pot gaudir de la visita sense entrar en cap aglomeració, al seu ritme i alhora podent fer diferents activitats”, ha destacat. El lema de la campanya s’adreça als visitants que fins ara no havien pensat en Tortosa com a destinació per a les seves vacances.

L’emissió de la campanya en línia, permetrà també “segmentar i flexibilitzar” els continguts per reconduir-la segons l’evolució del turisme. S’espera turisme internacional i sobretot “domèstic” però encara hi ha moltes incògnites. “Segons com evolucioni el mercat, les campanyes les podrem reconduir i incidir més sobre certs territoris o buscar-ne uns altres”, ha apuntat Segarra.

La temporada serà “complicada i estranya” però les reserves i les recerques s’han reactivat, cada cop més tard i més d’última hora. La demanda és més alta a les cases rurals i apartaments –algunes han omplert ja per al juliol-, i es demanda estades més llargues. Als hotels, les reserves també van augmentant, “es detecta interès” però es reconeix que serà “complicat arribar a les xifres d’ocupació d’altres anys”.

Font: ACN

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

- Anunci -

Actualitat

Salut preveu dedicar almenys 500 “gestors covid” per buscar contactes des dels CAP

El Departament de Salut preveu dedicar almenys 500 'gestors covid' per buscar contactes dels casos sospitosos del coronavirus. Aquests professionals, de perfil administratiu i...

La Policia Local d’Alcanar activa un dispositiu especial perquè es compleixin les mesures de la Covid-19

Aquesta setmana ha entrat en funcionament un dispositiu policial especial a Alcanar que estarà actiu al llarg de l’estiu i que combina el servei...

Rècord de rècords en una recaptació d’aliments a Jesús

El poble de Jesús va tancar ahir el seu cap de setmana "Ànims i avant", amb una programació senzilla que pretenia fer el seu...

L’ACA destinarà 900.000 euros per a la prevenció i reparació de danys a les conques de l’Ebre i el Xúquer

L'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) ha aprovat aquest dijous les bases d'una nova línia d'ajuts per a la prevenció i reparació de danys en...

L’Ampolla rep el distintiu de Viles Marineres de l’Agència Catalana de Turisme

L’Agència Catalana de Turisme (ACT), del Departament d’Empresa i Coneixement, ha atorgat tres nous distintius de la marca Barris i Viles Marineres, adreçada a...
- Anunci -
- Anunci -