14.3 C
Amposta

Tortosa posa en marxa una campanya per promoure el comerç que remarca la proximitat amb la clientela

Amb el lema "T'hem trobat a faltar", els establiments remarquen la importància del vincle amb la ciutadania per seguir fent gran el comerç de la ciutat

El més vist

La Regió Sanitària Terres de l’Ebre podria encapçalar el desconfinament a Catalunya

El ministeri de Sanitat nega que hagi acceptat la petició de la consellera de Salut, Alba Vergés, perquè Catalunya utilitzi les regions sanitàries i...

La recollida de cirera comença a la Ribera d’Ebre amb millors previsions que l’any passat

La recollida de la cirera, que obre la campanya de la fruita dolça a la Ribera d'Ebre, ha començat amb retard per les pluges...

La Regió Sanitària de les Terres de l’Ebre és la menys afectada pel coronavirus de tot Catalunya

Les Terres de l'Ebre són la regió menys afectada pel coronavirus de tot Catalunya. La baixa densitat de població ha beneficiat el territori ebrenc...

L’ICS Terres de l’Ebre crea una Unitat domiciliària per recollir mostres per a PCR

La Gerència Territorial de l’ICS a les Terres de l’Ebre, arran de la COVID-19, ha constituït la Unitat de Recollida de Mostres, integrada per...
- Advertisement -
- Advertisement -

Des d’aquest dijous, diversos espais de Tortosa mostren cartells de grans dimensions amb un missatge ben clar: ‘T’hem trobat a faltar’. És la manera com els comerciants volen agrair la confiança de la clientela amb les botigues i establiments de la ciutat, i també serveix per subratllar la importància d’aquest vincle, ara que ja ha començat el camí de tornada a la normalitat després de l’aturada provocada pel confinament. La campanya forma part de les accions impulsades per l’Ajuntament de Tortosa en col·laboració dels agents econòmics de la ciutat per a l’impuls de l’activitat, una vegada passats els mesos de més restriccions per la pandèmia.

Aquest matí, l’alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé, i el tinent d’alcalde i regidor de Promoció Econòmica, Sisco Pepió, acompanyats dels presidents de les diverses agrupacions comercials, amb la presidenta de la Federació de Comerç i Serveis al capdavant, Maria José Ferré, han presentat la imatge de la campanya. Una composició que, precisament, té els presidents de les agrupacions comercials com a protagonistes, simbolitzant cadascuna de les activitats comercials que hi ha a Tortosa.

“Durant el confinament ja vam treballar intensament amb el comerç local per impulsar accions per al manteniment de l’activitat, com la creació d’una Taula Econòmica per implementar accions per a la reactivació. També l’aprovació de les bases que ens permetran subvencionar amb 400 euros a totes les empreses que es van veure obligades a aturar l’activitat, així com la gratuïtat de la primera hora d’aparcament a la zona blava, que es posarà en funcionament d’aquí a poques setmanes. Així mateix, vam implementar un directori d’empreses actives que segueixen oferint serveis durant el confinament, i vam impulsar una primera campanya per xarxes socials que posava de manifest la importància dels establiments de proximitat”, ha recordat l’alcaldessa.

Ara, ha afegit Meritxell Roigé, l’Ajuntament segueix treballant per posar en marxa durant els pròxims mesos altres accions, com una plataforma digital de tot el comerç tortosí (marketplace), una tarjeta moneder per fidelitzar la clientela, o el suport a la digitalització dels comerços locals. Tot plegat va en la línia de donar suport els establiments de proximitat, remarcant el caràcter de “gran centre comercial a l’aire lliure que caracteritza Tortosa”, subratlla l’alcaldessa.

En aquest sentit, la presidenta de la Federació Comercial i de Serveis, Maria José Ferré, ha assenyalat que “ara, més que mai, mantenim la confiança en la gent de Tortosa i de tot el territori per mantindre actiu el gran comerç que tenim a la nostra ciutat”. A més de veure’s en diversos punts de la ciutat amb grans lones, la campanya també serà present als aparadors dels comerços, així com a través de les xarxes socials. El disseny de la campanya ha anat a càrrec de l’empresa Bluverd.

Redacció – N. A.

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

- Anunci -

Actualitat

L’Ajuntament d’Alcanar proveeix d’una mascareta reutilitzable a tota la població

L'Ajuntament d'Alcanar proveirà d'una mascareta reutilitzable i feta amb material hidrorepel·lent a totes les persones del municipi que ho desitgen. Els veïns i veïnes...

La Policia Local de Deltebre ha controlat la velocitat i el soroll de més de 650 vehicles durant aquest darrer mes

L’Ajuntament de Deltebre segueix efectuant la campanya de conscienciació que s’ha engegat per evitar l’excés de velocitat pels carrers del municipi com també pels...

El Ministeri de Consum endureix la regulació de la publicitat del joc i només la permetrà d’1 a 5 h de la matinada

El Ministeri de Consum ha rectificat en relació amb la proposta de regulació de la publicitat del joc que va fer al febrer i...

Junts per Amposta demana que s’anul·lin els actes previstos en els pròxims 15 dies “per responsabilitat”

El regidor i portaveu de Junts per Amposta, Manel Masià, va anunciar ahir a la nit, a través de les seves xarxes socials, que...

L’obligatorietat de l’ús de mascareta ja comença a afectar el turisme de l’Ebre i Tarragona

El confinament de la comarca del Segrià i l'obligatorietat de l'ús de mascareta està afectant les reserves turístiques, segons ha declarat a Imagina Ràdio...
- Anunci -
- Anunci -