Tortosa obre el debat sobre la gestió pública de l’aigua amb la presentació de la Taula de l’Aigua

La ciutat acollirà un acte obert a la ciutadania per parlar sobre la gestió pública del servei d’abastament el proper divendres 20 de març

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

En el marc de la setmana del Dia Mundial de l’Aigua, Tortosa presentarà públicament la Taula de l’Aigua el pròxim divendres 20 de març amb un acte obert a la ciutadania al Centre Cívic de Ferreries. La sessió, que començarà a les 19 hores, vol obrir el debat sobre el model de gestió de l’aigua i fomentar la participació ciutadana en aquest servei essencial.

Cartell de la presentació de la Taula de l’Aigua de Tortosa

La creació d’aquest espai sorgeix arran d’un acord plenari de l’Ajuntament de Tortosa i compta amb la participació de la Plataforma en Defensa de l’Ebre. L’objectiu és impulsar un espai de transparència, participació i seguiment del servei municipal d’abastament d’aigua.

L’acte inclourà una taula rodona sobre experiències de gestió pública i participació ciutadana, amb Bea Escribano, membre de l’Observatori de l’Aigua de Terrassa; Clara Tur, de la Taula de l’Aigua de Cardedeu; i Lluís Basteiro, coordinador de l’Associació de Municipis per l’Aigua Pública.

La jornada pretén compartir experiències d’altres municipis que han impulsat models de gestió pública de l’aigua i obrir el debat entre la ciutadania de Tortosa sobre el futur del servei.

Redacció R.F

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -