14.3 C
Amposta

‘Tortosa, ciutat del Renaixement’ esdevé la nova marca turística de la ciutat

El més vist

La Regió Sanitària Terres de l’Ebre podria encapçalar el desconfinament a Catalunya

El ministeri de Sanitat nega que hagi acceptat la petició de la consellera de Salut, Alba Vergés, perquè Catalunya utilitzi les regions sanitàries i...

La recollida de cirera comença a la Ribera d’Ebre amb millors previsions que l’any passat

La recollida de la cirera, que obre la campanya de la fruita dolça a la Ribera d'Ebre, ha començat amb retard per les pluges...

La Regió Sanitària de les Terres de l’Ebre és la menys afectada pel coronavirus de tot Catalunya

Les Terres de l'Ebre són la regió menys afectada pel coronavirus de tot Catalunya. La baixa densitat de població ha beneficiat el territori ebrenc...

L’ICS Terres de l’Ebre crea una Unitat domiciliària per recollir mostres per a PCR

La Gerència Territorial de l’ICS a les Terres de l’Ebre, arran de la COVID-19, ha constituït la Unitat de Recollida de Mostres, integrada per...
- Advertisement -
- Advertisement -

El pes històric que té Tortosa, amb una època tan representativa com és la del Renaixement, pren protagonisme a la nova marca turística de la ciutat. Es presenta amb el lema ‘Tortosa, ciutat del Renaixement’, i vol posar en valor un fet que singularitza la destinació turística: “som l’única destinació del país que pot presumir d’un patrimoni de l’època del Renaixement tan ric com el que tenim”, ha explicat l’alcaldessa, Meritxell Roigé.

A la presentació del disseny, que ha tingut lloc aquest matí, Roigé ha remarcat l’aposta que s’ha fet en els últims anys per potenciar el turisme, com a part fonamental del desenvolupament de la ciutat. Una lectura que ha remarcat el regidor de Turisme, Josep Felip Monclús, que a més ha explicat que l’objectiu de la nova marca és ajudar a promocionar de manera més ambiciosa la destinació de Tortosa per captar més visitants.

La marca es presenta amb un logotip, que ha dissenyat Marta Viladrich. Segons ha explicat, el lema ha volgut aconseguir unes lletres amb tipografia dinàmica, simpàtica i acolorida, en la qual destaca la lletra ‘R’. D’una banda, simbolitza la inicial del Renaixement, i de l’altra, s’uneix amb un traç sinuós que simbolitza el riu Ebre, per acabar fusionant-se amb la lletra ‘S’. Al logotip pren rellavància un altre element, que corona el disseny: es tracta d’una reproducció d’un símbol que es troba present a la base d’una de les columnes dels Reials Col·legis, i que incorpora elements referents a Venus i Cupido.

La nova imatge formarà part de les campanyes de promoció turística que es duran a terme en els pròxims mesos per atraure nous visitants a la ciutat. Des de l’àrea de Turisme remarquen que l’elecció de la destinació que fan els turistes es basa, en la major part, en una decisió de caire emocional, més que racional. Es per aquest motiu que han volgut renovar la marca, per impactar el potencial client. La finalitat és posar de relleu una destinació de caire cultural, però que representa una oferta que va molt més enllà, ja que es vol posar en valor també els diferents actius naturals de l’entorn, al cor de la Reserva de la Biosfera i a tocar de dos parcs naturals, així com donar major protagonisme al riu. Tortosa, Terres de l’Ebre, 4 de març del 2019

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

- Anunci -

Actualitat

La presidenta de la Diputació inaugurarà la primera edició digital de la Festa de la Cirera de Paüls

La Festa de la Cirera de Paüls ja ha fet públic el seu programa oficial, que tindrà lloc els dies 6 i 7 de...

Salvem lo Montsià troba insuficient la llei de protecció de les oliveres i alerta que no preserva el paisatge

La plataforma ciutadana Salvem Lo Montsià contra l'espoli d'oliveres mil·lenàries troba "força insuficient" la llei aprovada pel ple del Parlament aquest dimecres per protegir...

S’aprova al Parlament la nova llei de protecció de les oliveres monumentals

El Parlament ha donat llum verda a la proposició de llei de protecció de les oliveres monumentals. La iniciativa regula i protegeix les oliveres...

Els jutjats de l’Ebre i Tarragona més saturats i abocats al “col·lapse”

Els jutjats tarragonins que ja estaven més saturats de feina es veuen abocats al "col·lapse" per l'increment d'assumptes civils, laborals i mercantils que s'espera...

El Govern destina 3,9 MEUR al port de l’Ametlla de Mar per reparar els danys causats pel Gloria

L’empresa pública Ports de la Generalitat ha començat les obres d’emergència per reparar els danys estructurals ocasionats pel temporal Gloria el mes de gener...
- Anunci -
- Anunci -