14.3 C
Amposta

Tortosa acollirà la segona edició del Cercle d’Empresa i Tecnologia amb Santiago Niño Becerra com a ponent destacat

El programa comptarà amb dos ponents de primer nivell: Santiago Niño Becerra i Bartolomé Borrego Zabala

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Tortosa es prepara per acollir el 2n Cercle d’Empresa i Tecnologia, una jornada que reunirà empresaris i professionals per reflexionar sobre el futur econòmic i tecnològic de les empreses. L’esdeveniment, organitzat per Disi Servicios Informáticos, tindrà lloc el 26 de setembre a les 10:30 h a l’Hotel Corona de Tortosa.

El programa comptarà amb dos ponents de primer nivell: Santiago Niño Becerra, economista i catedràtic d’Estructura Econòmica que oferirà la conferència “Empresa i tecnologia, una mirada al futur”, on analitzarà els grans reptes econòmics i el paper de la innovació en el desenvolupament empresarial. Habitual de canals com TV3 i col·laborador a Catalunya Ràdio i RAC1, Niño Becerra és una de les veus més reconegudes del país.

També hi participarà Bartolomé Borrego Zabala, inspector d’Hisenda i expert en gestió fiscal i digitalització. La seva ponència se centrarà en la “Nova Llei Antifrau i la nova Llei Crea y Crece sobre la facturació electrònica”, normativa que marcarà un punt d’inflexió en la relació entre empreses i Administració.

La jornada començarà amb un esmorzar networking de benvinguda per afavorir el contacte entre empresaris i institucions, i continuarà amb les conferències fins al migdia.

Amb aquesta segona edició, el Cercle d’Empresa i Tecnologia es consolida després de l’èxit de la primera trobada, celebrada el 2023, que va comptar amb la participació de l’economista Xavier Sala-i-Martín.

L’acte està organitzat per Disi Servicios Informáticos, empresa amb seu a Tortosa i presència també a Barcelona, València i Andorra, especialitzada en solucions tecnològiques i digitalització.

Les inscripcions ja estan obertes i es poden formalitzar a través del web www.disi.es.

Redacció

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -