Tortosa acollirà els dies 25 i 26 de març una nova edició de la Marató de Donants de Sang impulsada pel Banc de Sang i Teixits. L’activitat tindrà lloc en una carpa instal·lada a la plaça de l’Ajuntament i porta enguany el lema ‘El vincle que ens fa immensos‘, que posa en valor el gest solidari i altruista de donar sang.

La jornada de donació es farà dimecres 25 de març de 15 a 21 hores i dijous 26 de 10 a 21 hores. L’objectiu és mobilitzar la ciutadania perquè participi en una acció solidària que permet salvar vides i garantir les reserves de sang als hospitals. D’una manera especial, han fet una convocatòria a la gent jove, perquè és necessari captar noves persones donants i garantir el relleu generacional.
La campanya d’enguany té com a protagonista del cartell la Cucafera de Tortosa, un dels elements més emblemàtics del seguici festiu de la ciutat, que simbolitza la implicació del municipi en aquesta iniciativa solidària.
Des de l’Ajuntament s’ha fet una crida a la ciutadania perquè participi en la marató, recordant que la donació de sang i plasma és essencial per al sistema sanitari, i que qualsevol persona pot arribar a necessitar-ne en algun moment.
Redacció R.F


