14.3 C
Amposta

Tivissa inaugura la nova Sala Teatre amb Sònia Hernández Almodóvar, consellera de Cultura

La inauguració inclourà la recepció institucional, el concert de Lia Sampai i el Ball de la festa amb Xim Xim Mig Grau

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Tivissa estrena aquest dissabte, 22 de novembre, la nova Sala Teatre, un espai pensat per reforçar l’activitat cultural i artística del municipi i fomentar la participació ciutadana.

Cartell de la inauguració de la Sala Teatre de Tivissa

La inauguració estarà presidida per l’Hble. Sra. Sònia Hernández Almodóvar, consellera de Cultura de la Generalitat de Catalunya, i començarà a les 18.30 h amb la recepció institucional a l’Ajuntament i la signatura del Llibre d’Honor.

Després de la rebuda, les autoritats i el públic assistent es desplaçaran fins a la Sala Teatre acompanyats per la Banda de Música de Benissanet. A les 19.00 h tindrà lloc l’acte d’inauguració, que culminarà amb el concert de la cantautora Lia Sampai, que interpretarà peces del seu darrer disc Un Delta fràgil.

Programa de la inauguració de la Sala Teatre de Tivissa

La jornada continuarà a la nit amb el Ball de la festa inaugural, amenitzat per la Xim Xim Mig Grau en format d’orquestra, que posarà el punt final a un dia que el municipi considera especialment significatiu per al seu impuls cultural.

Redacció R.F

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -