14.3 C
Amposta

Roquetes presenta la campanya promocional per fomentar el teletreball al municipi

El principal element de la campanya és un vídeo amb el qual es vol difondre el missatge de què a Roquetes es pot teletreballar i alhora gaudir d'una vida tranquil·la i sense estrès per a tota la família

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -

El regidor de l’Àrea de Turisme de l’Ajuntament de Roquetes, Ivan Garcia, ha presentat aquest dimarts al migdia el vídeo “Des de Roquetes estàs connectat al món”, que té l’objectiu, segons ha explicat “de fomentar el teletreball a totes aquelles persones que després del confinament que hem patit pel Covid-19 han vist que una vida més tranquil·la en un entorn més rural però que alhora està dotat de tots els serveis necessaris per poder dur a terme treballs de forma telemàtica és possible”.

El vídeo destaca els trets més característics de Roquetes, com poden ser l’Observatori de l’Ebre, el Parc Natural dels Ports, el comerç local de proximitat, i tots els serveis dels quals disposa una ciutat de 8.000 habitants que res tenen a envejar als que podem trobar a una gran ciutat.

El principal element de la campanya és un vídeo de 3 minuts on es compta la història d’una mare de família, la Montse, que al seu dia va fer el pas de deixar la capital per una vida més tranquil·la on pot seguir treballant a la seva empresa de pàgines web gràcies a la bona connectivitat que disposa el territori.

Ivan Garcia ha destacat que “Roquetes és un terme sense problemes de connectivitat on qualsevol persona pot escollir entre viure al nucli urbà o en qualsevol punt del disseminat per poder treballar sense problemes d’internet. A més disposem de bons equipaments sanitaris, educatius, esportius, culturals i científics com l’Observatori de l’Ebre. A més som capital del Parc Natural dels Ports amb la seva seu a l’antic escorxador municipal”.

L’objectiu de la campanya segons explica Ivan Garcia “és conscienciar a tothom que a Roquetes es pot teletreballar i també es pot gaudir d’una vida tranquil·la i sense estrès per a tota la família. Des de l’Ajuntament de Roquetes pensem que si amb això aconseguim créixer com a ciutat, per poc que sigui, l’objectiu de la campanya ja està aconseguit”.

L’empresa Gisela Bosch-Dinamització Local, especialitzada en consultoria, assessorament i gestió de la sostenibilitat en els àmbits del patrimoni natural i cultural, el desenvolupament local i el turisme, ha col·laborat en la co-producció del vídeo que ha estat realitzat pel roquetenc Jordi Allepuz, professional de la imatge a l’Ebre.

Redacció – V. Ll.

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -