L’alcalde de Morella, Rhamsés Ripollés, ha donat a conèixer durant aquesta tarda el primer mort per coronavirus a la capital d’Els Ports, així com els primer casos positius, sense especificar xifra, a la residència de la tercera edat San Juan Bautista. Es tracta d’un home d’avançada edat.
Ripollés se n’ha encarregat de traslladar la informació mitjançant els perfils de xarxes socials de l’ajuntament i amb un vídeo amb què explica la situació actual. A més, també ha recordat la importància de complir totes les recomanacions per combatre la pandèmia.
Tan mateix, ha donat a conèixer que “en estos momentos, desde Salud Pública y el departamento sanitario de Vinaròs se gestiona el centro residencial, tal como marcan los protocolos, y la UME realiza trabajos de apoyo y desinfección”.
L’alcalde también ha enviat les seves condolències als familiars i amics de la persona difunta, així com la “pronta recuperación” de las “personas afectadas”.
Font: diari del Maestrat