- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
La setmana passada va tenir lloc la conferència «Mòbils: amenaça o oportunitat?». Una xerrada a càrrec de Mercè Gisbert, catedràtica de Tecnologia Educativa del Dept. de Pedagogia de la URV, que no va deixar a ningú indiferent.
Al ‘De Bon Matí’ hem parlat amb ella i ha llençat alguns missatges per reflexionar.
Redacció I. R.
- Anunci -


