Parlem amb Mercè Gisbert sobre tecnologia i adolescència

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

La setmana passada va tenir lloc la conferència «Mòbils: amenaça o oportunitat?». Una xerrada a càrrec de Mercè Gisbert, catedràtica de Tecnologia Educativa del Dept. de Pedagogia de la URV, que no va deixar a ningú indiferent.

Al ‘De Bon Matí’ hem parlat amb ella i ha llençat alguns missatges per reflexionar.

Redacció I. R.

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -