14.3 C
Amposta

Més de set mil persones interactuen a la Fira virtual de l’Oli i la Garrofa de Jesús

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -

La 26a edició de la Fira de l’Oli de les Terres de l’Ebre i 5a Fira de la Garrofa ha estat la primera que el poble de Jesús ha organitzat de manera virtual, una fórmula que ha acabat tenint un bon balanç en poder difondre l’esdeveniment de manera telemàtica. Unes 7.000 persones han interactuat per l’espai web creat per a l’ocasió, amb una estratègia comunicativa totalment nova per uns organitzadors que sempre han tingut en la presencialitat un dels èxits del certamen, i que enguany per culpa de la covid-19 no s’ha pogut mantenir.

El 60% de les visites del web s’ha decantat per anar directament a aspectes concrets del contingut de la pàgina, que era força variat i visual. Així les pàgines més visitades han estat les de l’àgora de l’oli, on es podia fer una visita virtual per tots els olis presents a la fira, també l’apartat d’expositors, que derivava cap a les respectives pàgines web de les empreses i marques participants, i la mostra gastronòmica amb els vídeos dels xefs ebrencs amb les seves demostracions gastronòmiques amb l’oli d’oliva o la garrofa com a protagonistes.

Per a Víctor Ferrando, alcalde de Jesús, atenent les circumstàncies del moment que els ha tocat viure, el balanç és força positiu: “Si la fira de Jesús ha destacat sempre és per la vida que té al carrer i la capacitat que tenim a l’hora de vincular activitats lúdiques al context comercial de la fira. Però enguany la no presencialitat ens va obligar a reinventar una nova manera per a promocionar l’oli i la garrofa i continuar estant al costat del sector. I penso que hem aconseguit l’objectiu”.

Per a l’alcalde de Jesús l’experiència obligarà a repensar l’edició del 2022 amb un projecte que faci compatible el presencial amb el virtual: “Si la covid ens està deixant mostres que algunes coses han vingut per a quedar-se, la virtualitat de la fira podria ser-ne una. Des de la comissió organitzadora estudiarem la millor manera per a fer compatible la presencialitat i la virtualitat, perquè s’ha demostrat que aquesta última genera nous i importants avantatges, com per exemple que els productors d’oli puguin arribar a un públic i un mercat d’àmbit nacional i estatal al qual fins ara no es tenia accés en una fira tradicional”.

Redacció- Ll. F

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -