14.3 C
Amposta

Mas de Barberans acull la tercera etapa de la Marató ZER Montsià

La cursa tindrà lloc el 15 de març amb dos recorreguts, i és oberta a tota la ciutadania

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

La 1a Marató ZER Montsià celebrarà la seva tercera etapa el pròxim 15 de març a Mas de Barberans, en una jornada esportiva, inclusiva i oberta a tota la ciutadania. La iniciativa vol reforçar la cohesió de la comunitat educativa i promoure hàbits saludables entre els participants.

Cartell de la tercera etapa de la 1a Marató ZER Montsià

La presentació ha comptat amb la participació del director de la ZER Montsià, Joan Carles Galve; la directora de l’escola de Mas de Barberans, Rosa Domènech; el coordinador del Pla Català de l’Esport ZER, Gustavo Soriano; el president del Consell Comarcal, Sergi Guimerà; i la consellera d’Esports, Neus Sancho. L’organització destaca la implicació dels cinc ajuntaments implicats, del Consell Comarcal del Montsià, del Departament d’Educació i del Departament d’Esports.

Presentació de la tercera etapa de la 1a Marató ZER Montsià

La cursa començarà a les 10.00 h i oferirà dos recorreguts adaptats a diferents nivells: un de curt de 3,5 quilòmetres i un de llarg de 8,9 quilòmetres. Tot i que s’adreça principalment a alumnat, professorat, exalumnat i famílies de les escoles que formen la ZER Montsià, la participació està oberta a tothom.

La Marató manté el seu caràcter lúdic, no competitiu i inclusiu, amb l’objectiu d’enfortir els vincles entre les cinc comunitats educatives que integren la ZER i donar a conèixer els municipis que en formen part. La jornada inclourà avituallaments durant el recorregut i, a l’arribada, espai de photocall i ambientació amb speaker. A més, el Museu de la Pauma estarà obert gratuïtament per a tots els assistents.

Les inscripcions ja estan obertes. L’activitat és gratuïta per a l’alumnat, el professorat i un acompanyant per alumne, mentre que la resta de participants hauran d’abonar 3 € en concepte d’assegurança.

Redacció R.F

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -