Marc Chavalera, candidat d’ERC a l’alcaldia d’Alcanar el 2027

La militància republicana l’ha escollit per unanimitat per encapçalar el projecte municipal

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Marc Chavalera Esbrí serà el candidat d’Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) a l’alcaldia d’Alcanar en les eleccions municipals del maig de 2027. Prop de cinquanta militants, simpatitzants i amics de la secció local d’Alcanar, les Cases i Alcanar Platja l’han escollit per unanimitat durant una assemblea celebrada divendres.

L’actual alcalde, de 33 anys i natural de les Cases d’Alcanar, afrontarà el pròxim cicle electoral amb la voluntat de donar continuïtat als projectes municipals en marxa i impulsar-ne de nous. Chavalera és regidor des del 2023 i ocupa l’alcaldia des del gener del 2026, després d’haver assumit responsabilitats en àrees com Economia i Hisenda, Recursos Humans, Empresa, Comerç, Turisme, Pesca i Mercats Municipals.

Graduat en Economia per la Universitat Rovira i Virgili, Chavalera té un màster en Anàlisi Econòmica, formació en gestió, control i fiscalització dels ens locals i un diploma d’expert en contractació pública. En l’àmbit professional, ha treballat com a assessor fiscal i assessor de governs locals a la Diputació de Tarragona, amb tasques vinculades a la participació ciutadana, la modernització administrativa, la qualitat dels serveis públics i la gestió econòmica. La seva trajectòria també està vinculada al teixit associatiu i cultural d’Alcanar, ja que forma part de la Banda Municipal de Música des de fa més de vint anys.

La militància republicana l’ha escollit per unanimitat per encapçalar el projecte municipal

Des d’ERC destaquen que l’experiència al capdavant de l’Ajuntament permet al candidat conèixer de primera mà les necessitats del municipi, el seguiment dels projectes i la coordinació amb altres administracions. La formació vol combinar aquest bagatge de govern amb noves propostes per a Alcanar, les Cases i Alcanar Platja.

Després de ser escollit, el candidat ha agraït el suport rebut: «Vull donar les gràcies a tots els companys i companyes que m’han fet costat i que avui m’han traslladat la seua confiança. Em sento molt acompanyat, amb molta il·lusió i, sobretot, amb moltes ganes de liderar aquest projecte compartit».

Chavalera també ha situat els reptes municipals i la continuïtat de la feina de govern entre les prioritats de la nova etapa. «Som conscients dels reptes que té el municipi i ja els estem afrontant, i continuarem fent-ho amb intensitat i dedicació. El meu únic objectiu és treballar, dia a dia, pels projectes que tenim pendents i per tots aquells que vindran. Treballar cada dia perquè Alcanar, les Cases i Alcanar Platja siguen el millor lloc on viure», ha manifestat.

Durant els pròxims mesos, ERC treballarà en la definició de les prioritats municipals, l’elaboració del programa electoral i la configuració de l’equip que acompanyarà Chavalera com a candidat a l’alcaldia.

Andrea Maqueda

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -