14.3 C
Amposta

L’Hospital Verge de la Cinta millora la satisfacció dels pacients i supera la mitjana catalana

L’enquesta PLAENSA atorga un 8,78 de nota global al centre, amb valoracions excel·lents per al personal mèdic i d’infermeria

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

L’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta ha obtingut uns resultats molt positius en la desena edició de l’enquesta PLAENSA, elaborada pel Servei Català de la Salut. El grau de satisfacció global dels pacients se situa en un 8,78, per damunt de la mitjana catalana i superior al 8,32 registrat l’any passat. També creix la fidelitat dels usuaris, que arriba al 92,10%.

El tracte del personal mèdic i d’infermeria ha estat un dels aspectes més ben valorats, amb puntuacions del 98,3% i el 96,7% respectivament, i la informació sobre les operacions i el control del dolor han assolit el 100% de valoracions positives. L’enquesta també reflecteix millores al descans nocturn (83,1%), la percepció de seguretat i confiança (97,5%) i la coordinació assistencial, que puja fins al 75%.

Tot i això, la comoditat de les instal·lacions es manté per sota de la mitjana, amb un 65,8%. Per aquest motiu, el centre treballa en accions com la renovació del mobiliari, la reorganització de l’àrea maternoinfantil, l’adaptació de les dietes i l’agilització de tràmits administratius.

La gerent del centre, Maria Ferré, ha destacat que «aquests resultats són fruit del compromís i l’esforç diari de tot l’equip» i ha assegurat que l’hospital continuarà treballant per millorar en totes les àrees.

Redacció M.F

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -