14.3 C
Amposta

L’Hospital Comarcal d’Amposta organitza la segona caminada solidària «Mou-te per la Salut»

En aquesta ocasió a benefici de la lliga contra el càncer en el 20è aniversari de la fundació de la delegació d'Amposta

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

L’Hospital Comarcal d’Amposta ha organitzat per a aquest dissabte dia 26 d’octubre la segona caminada solidària, en aquesta ocasió a benefici de la lliga contra el càncer en el 20è aniversari de la fundació de la delegació d’Amposta.

La caminada sota el lema «Mou-te per la salut» començarà a les 9:00 del matí des de l’HCA i fins al paratge als Ullals de Baltasar per tornar després a l’hospital en una durada d’aproximadament 4 hores. En arribar als ullals hi haurà un avituallament amb la col·laboració d’Ametller OrigenFussmont i amb obsequi de la Càmara Arrossera del Montsià.

La inscripció de la caminada són 5 euros i es pot fer al hall del mateix hospital els dies 24 i 25 o el mateix dia de la caminada.

Recordem que l’any passat més de 300 persones van participar en la primera edició, aleshores, a favor del projecte Emma de lluita contra el càncer de mama.

En aquesta segona caminada hi col·laboren a més de les empreses citades, també l’Ajuntament d’Amposta , l’Agrupació Amics del Camí de Sant Jaume i la, lliga contra el càncer Terres de l’Ebre.

Redacció

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -