El passat dimecres, 18 de setembre, l’Associació Gastronòmica de les Terres de l’Ebre va donar el tret de sortida al nou curs 2024/2025 amb una jornada plena de sabors autèntics del Delta de l’Ebre. L’acte, que va reunir 32 socis i sòcies, es va iniciar amb un dinar exclusiu al Restaurant Casa Nuri de Riumar, on es van servir plats tradicionals de la zona, com l’anguila i l’arròs, acompanyats pels vins del Celler Bernaví.
Abans del dinar, els assistents van fer un aperitiu a bord d’un vaixell del Sr. Gilabert Curto, amb una excursió pel Delta maridada amb vins del Celler Kripta.
Amb aquest esdeveniment, l’Associació Gastronòmica reafirma el seu compromís de promocionar i difondre la cuina del territori, oferint experiències que posen en valor la riquesa culinària i paisatgística de les Terres de l’Ebre.
Redacció