Els elements inclosos són un tòtem interactiu exterior que permet al visitant obtenir informació les 24 hores del dia, tots els dies de l’any i que disposa de tota la informació del municipi actualitzada. Un taulell interactiu interior on el visitant pot accedir a la informació sol·licitada i un bucle magnètic portàtil per a persones amb discapacitat auditiva.
El principal objectiu de l’actuació és tenir una oficina de turisme accessible, digital i eficient, que funcioni com a km 0 de l’experiència turística a la destinació i que integri la intel·ligència de mercat en el procés de planificació i definició de l’estratègia de la destinació així com millora l’experiència de visita a l’oficina de turisme a través de l’ús de la tecnologia com a eina d’informació, promoció i comercialització de l’oferta de productes turístics a les diferents fases del cicle del viatge.
Segons Maria José Castellano, regidora de Turisme, «amb aquestes novetats, l’oficina continua posicionant-se com a capdavantera en noves tecnologies que permeten millorar el servei d’informació i atenció turística».
Aquesta actuació està finançada del Pla de Sostenibilitat Turística: “La Cala més natural”, finançat pels ajuts Next Generation de l’EU.
Redacció M.F