14.3 C
Amposta

L’Ametlla de Mar celebra els 10 anys del Tuna Tour amb un festival de música i gastronomia

La Diada de la Tonyina Roja es recupera després de dos anys de pandèmia sense poder-se celebrar i serà el tret de sortida de les Jornades Gastronòmiques d’aquesta espècie per excel·lència al municipi

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -

El cap de setmana del 10 d’abril i 1 de maig, l’Ajuntament de l’Ametlla de Mar juntament amb el Grup Balfegó i el Tuna Tour han organitzat la Diada de la Tonyina Roja, amb degustacions, actuacions de música, espectacles de gastronomia i tallers sobre conservació marina. Un esdeveniment que es recupera després de dos anys de pandèmia i que enguany compta amb la celebració especial del desè aniversari del Tuna Tour.

L’Ametlla de Mar viurà aquest pròxim cap de setmana un esdeveniment festiu carregat d’activitats. Durant el dissabte i el diumenge, al Port de l’Ametlla de Mar es podrà degustar la tonyina roja al preu de 3 euros i es duran a terme diverses activitats lúdiques com l’actuació de Miqui Puig, la Xaranga Suquet Calero, el concert de Sophie and The Swing Cat, la Dj argentina Sonido Tupinamba, o Enric Font del programa de ‘Ja tardes’ de RAC105.

També es realitzarà un kaitai i un especejament de la tonyina roja per divulgar tots els valors que l’empresa ha creat al voltant d’aquesta espècie. A més, durant el dia i cada hora, es podrà gaudir de passejades amb el Tuna Tour, sense bany. Tot això, de forma gratuïta i al port de l’Ametlla de Mar, davant mateix de l’embarcació del Tuna Tour.

Maite Boquera és la regidora de Turisme

Els 10 anys de Tuna Tour se celebren amb un balanç molt positiu: 120.000 passatgers, una xifra de negoci de 3.200.000 euros i un impacte a l’economia local de 2.176.000 euros, segons un informe de La Caixa. Joan Grau és el responsable de comunicació i màrqueting de Balfegó:

Tot el programa de les activitats per aquest cap de setmana es pot consultar a ametllamar.cat.

El desè aniversari també coincideix amb els deu anys de la prova Tuna Race Balfegó, una competició en aigües obertes impulsada per la mateixa empresa, que també tindrà lloc aquest cap de setmana.

L’empresa Tuna Tour, que participa activament en la promoció i el desenvolupament de l’activitat turística sostenible de les Terres de l’Ebre, inicia així la temporada que preveu superar els 20.000 visitants.

Redacció

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -